Gyldendals Børnebogklub?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. juli 2013

LilleSmølf

Hvad synes I om den?

Jeg fik mig meldt ind men kan nu på trustpilot se, at de har meget dårlige anmeldelser. Men der er jo så også større sandsynlighed for at folk anmelder en dårlig oplevelse end en god en.

Synes dog selv det har fungeret fint indtil nu men er bange for, at det måske kommer til at gå galt.

Og hvordan ligger de prismæssigt i forhold til de standard boghandler, Bilka, etc.?

Må jeg høre jeres meninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

LilleSmølf

Slet ingen?

Anmeld

24. juli 2013

Lukas&Liam<3

Jeg fik meldt mig til et gratis tæppe og derved er jeg meldt ind til jeg har købt 3 ting. Glemmer hele tiden at ringe og sige jeg ikke vil have den næste, og gider ikke sende retur. Så ar købt to rigtig dårlige bøger og hvis jeg er så heldig ikke at ha været hjemme, henter jeg ikke pakken. Så synes jeg det er ret dyrt, regningerne plejer jo at ligge på 230kr pga Porto også. Er sikker på man kan finde bøgerne billigere

Anmeld

24. juli 2013

Lukas&Liam<3

Har lige søgt efter den sidste bog jeg har købt, kan finde den på nettet til 197 i stedet for 229 som jeg gav

Anmeld

24. juli 2013

Benjamins'mor

Synes nu det er fint nok, men er pænt træt af at man modtager bøger hvis ikke lige man får ringet ind. Istedet burde det være sådan at man skulle ringe ind og bestille.

Jeg modtog en pakke fra dem i mandags med skole lign bøger, dem kan jeg ikke bruge til noget før om 3-4 år.

Anmeld

24. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har været medlem af deres forskellige bogklubber, bla. børnebogklubben som vi stadig er medlem af og jeg har altid kun oplevet rigtig god service.

Priserne er ikke specielt billige og årsag til at jeg meldte mig ud af den ene. Dog skal det siges at bortset fra månedens bog har de tit rigtige gode tilbud.

Selvfølgelig kræver det at man husker at afbestille månedens bog, men det kan jo nemt gøres over nettet. Jeg har altid ladet bladet ligge fremme indtil jeg havde afbestilt. Det er kun gået galt hvis min kæreste har ryddet op.

Anmeld

24. juli 2013

LilleSmølf

Mange tak for svar.

Tror vi giver det en chance mens vi også ser os om efter andre steder de har børnebøger (:

Anmeld

24. juli 2013

grønbæk

I det første år er det fint, men synes pakkerne bliver ved med at indholde babybøger og den slags. Når barnet er over 1 år må der godt komme lidt andet der følger alderen. Jeg meldte mig ud efter et års tid.

Anmeld

24. juli 2013

heidi prettyface hansen

jeg er endelig langt om længe kommet ud af det møg

syntes virkelig de tager røven på folk så jeg betalte den fulde pris for min (gratis) start pakke også var jeg ude af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.