Hvorfor kommer den ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2013

Anonym trådstarter

Skulle have haft min menstruation for 8 dage siden. Den kommer altid til tiden!
Har kun testet negativt .. Andre der har prøvet det , og så været gravide ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

mrhl

Anonym skriver:

JSkulle have haft min menstruation for 8 dage siden. Den kommer altid til tiden!
Har kun testet negativt .. Andre der har prøvet det , og så været gravide ?

Ja. Jeg gik 14 dage over tid før jeg testede positivt. Det viste sig så også at jeg var 14 dage kortere henne end beregnet fordi min ægløsning har ligget på et mærkeligt tidspunkt. Så det kan godt lade sig gøre :-)

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Jeg testede først positiv 1 uge efter. 

Anmeld

23. juli 2013

Christina91

Jeg er gået 3 dage over, og jeg har det på præcis samme måde. Synes godt nok at det er træls. Min plejer også altid at komme til tiden. Men for os begge.

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Jeg er gået 3 dage over, og jeg har det på præcis samme måde. Synes godt nok at det er træls. Min plejer også altid at komme til tiden. Men for os begge.

Det er bare mega frusterende ! Hvis jeg ikke er gravid , skal den bare komme , så vi kan prøve igen!

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Jeg testede først positiv 1 uge efter. 

Håber så meget altså! Vi har prøvet i 6 mdr siden jeg mistede i januar

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Håber så meget altså! Vi har prøvet i 6 mdr siden jeg mistede i januar

Jeg  Så meget for den er der. ved min første graviditet fik jeg slet ikk mens i 1 hel måned og da jeg så "rigtig" skulle ha haft mens igen testet jeg positiv. Så man kan godt blive gravid selvom mens ikk kommer. 

Anmeld

23. juli 2013

Little_me

Kender godt til frustrationen, men håber for dig at du tester positiv om nogle dage

Anmeld

23. juli 2013

Christina91

Anonym skriver:

Det er bare mega frusterende ! Hvis jeg ikke er gravid , skal den bare komme , så vi kan prøve igen!

Jeg har det på præcis samme måde! Og jeg er så utålmodig, samt at tiden snegler sig afsted!

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Jeg har det på præcis samme måde! Og jeg er så utålmodig, samt at tiden snegler sig afsted!

Var også utålmodig i starten , men nu syntes jeg bare det er røv det hele!:-) jeg har nogle få symptomer på graviditet , men det havde keg også sidste gang .. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.