Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: JSkulle have haft min menstruation for 8 dage siden. Den kommer altid til tiden! Har kun testet negativt .. Andre der har prøvet det , og så været gravide ?
JSkulle have haft min menstruation for 8 dage siden. Den kommer altid til tiden! Har kun testet negativt .. Andre der har prøvet det , og så været gravide ?
Jeg testede først positiv 1 uge efter.
Christina91 skriver: Jeg er gået 3 dage over, og jeg har det på præcis samme måde. Synes godt nok at det er træls. Min plejer også altid at komme til tiden. Men for os begge.
Jeg er gået 3 dage over, og jeg har det på præcis samme måde. Synes godt nok at det er træls. Min plejer også altid at komme til tiden. Men for os begge.
MIWULA skriver: Jeg testede først positiv 1 uge efter.
Anonym skriver: Håber så meget altså! Vi har prøvet i 6 mdr siden jeg mistede i januar
Håber så meget altså! Vi har prøvet i 6 mdr siden jeg mistede i januar
Jeg Så meget for den er der. ved min første graviditet fik jeg slet ikk mens i 1 hel måned og da jeg så "rigtig" skulle ha haft mens igen testet jeg positiv. Så man kan godt blive gravid selvom mens ikk kommer.
Kender godt til frustrationen, men håber for dig at du tester positiv om nogle dage
Anonym skriver: Det er bare mega frusterende ! Hvis jeg ikke er gravid , skal den bare komme , så vi kan prøve igen!
Det er bare mega frusterende ! Hvis jeg ikke er gravid , skal den bare komme , så vi kan prøve igen!
Christina91 skriver: Jeg har det på præcis samme måde! Og jeg er så utålmodig, samt at tiden snegler sig afsted!
Jeg har det på præcis samme måde! Og jeg er så utålmodig, samt at tiden snegler sig afsted!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128