Shit det kunne være gået galt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
9 synes godt om
23. juli 2013

Anonym trådstarter

Det er måske en storm i et glas vand, men kender i ikke de der "Hvad nu hvis"-tanker?

Jeg havde sat en gryde med vand over for at koge, og havde sat mig i sofaen med min søn på ammepuden for at amme ham. Sad og ammede og overvejede hvad vi skulle have til aftensmad, og det næste der sker er, at jeg vågner med et sæt, da min søn klynker lidt i søvne. Vi var så begge faldet i søvn under amningen! Skyndte mig at lægge ham fra mig og ud i køkkenet til gryden, og heldigvis var ikke alt vandet fordampet. Havde sovet omkring 25 minutter.

Bliver bare ved med at tænke, hvad nu hvis alt vandet var kogt ud, kunne der så være opstået brand? Kogepladen var jo på højeste blus.. Og også bare hvor grimt det var, for følte ikke jeg var ved at falde i søvn, men det skete så alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Mumto3

Der er ikke noget der kan brænde i en gryde med vand så der er ikke noget der kunne være gået ild i. Med mindre du har lagt et viskestykke rundt nom gryden, så kunne det brænde

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Der er ikke noget der kan brænde i en gryde med vand så der er ikke noget der kunne være gået ild i. Med mindre du har lagt et viskestykke rundt nom gryden, så kunne det brænde

Pyha! Det er jeg glad for at høre! Tak, så har jeg det lidt bedre!

Anmeld

23. juli 2013

Troldemommi

Rolig nu, men kan godt forstå dig, der udbryder ikke ild medmindre der er noget ved den tændte kogeplade der kan gå ind i. Jeg glemte engang en tændt kogeplade der kogte æg i over en time, de æg var pænt hårdkogte 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.