hvornår med potten????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Christopher&Andreas

hej hej.....
hvornår begyndte i med potte-træning???
knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Christopher&Andreas

gode fif og råd søges hvis i har nogle

Anmeld

12. juli 2009

Tina2

Min datter (nu 5 år) har aldrig villet sidde på potte, men hun begyndte selv at ville sidde på toilettet inden hun blev 2 år.... Sad på sådan en toilet-trainer... Tissede dog nærmest aldrig.....

Det blev dog bedre, og med tiden tissede hun på toilettet et par gange i ugen og en weekend hvor det var rigtig varmt, lod vi hende gå uden ble, bare med underbukser på, og siden der har hun været blefri:-)
Da var hun 2 år og 3 mdr.

Min søn på 2 år og 1 måned viser ikke den store interesse for toilettet endnu, har dog villet sidde der et par gange, uden der kom noget, men han render også rundt i underbukser i haven, når det er varmt... Siger dog tit, at han vil ha sin ble på, så han er i hvert fald ikke klar endnu:-)

Tror bare du skal prøve når han viser interessen.... Stil potten frem, eller prøv på toilettet, og du kan hurtigt se om det har noget interesse:-)

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Mine har ikke haft potte og er aldrig blevet trænet til at være renlige...kan ikke se hvordan man kan træne til noget som børnene fysiologisk skal være klar til...jeg tog bleen fra dem da de gav signal til at være klar og så var de renlige...
Knus...

Anmeld

12. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Mine har ikke haft potte og er aldrig blevet trænet til at være renlige...kan ikke se hvordan man kan træne til noget som børnene fysiologisk skal være klar til...jeg tog bleen fra dem da de gav signal til at være klar og så var de renlige...
Knus...

Præcis:-) Synes de viser det meget tydeligt...... Og så er det bare af med den:-)

Anmeld

13. juli 2009

starsofheaven

gitte&christopher skriver:

hej hej.....
hvornår begyndte i med potte-træning???
knus

Hej
Min datter bruger potten, jeg fornemmer når der skal ske noget og r igtig nok er der gevindst hver gang. hun elsker at sidde på den og hygger sig med noget legetøj imens.. s¨å jeg sys det er helt iorden når hun selv synes det er sjovt! Det tager mit barn ABSOLUT ik skade af!!!

Anmeld

13. juli 2009

Christopher&Andreas

tak for svar, min søn bliver 2år på fredag tror dog ikke han er helt klar endnu han ved godt hvad potten skal bruges til plus wc og leger tit han tisser osv. vil ikke presse ham til noget det kommer når det kommer men rart at høre hvad andre gør....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.