hannetheis skriver:
Min søn på 2,3 kom selv sidste lørdag (28) og sagde ble af.
Det er gået super godt og han havde kun nr 1 uheld få gange.
Men problemet ligger i nr 2.
Han kommer og siger når han skal men gør det ikke på potten med venter til han får bukser på og gør det der. Hvorefter han så kommer og siger nye bukser.
Har forsøgt at give ham ble på når han akal men så holder han sig eller tager den af.
Hvad kan jeg gøre for han tager det sidste også.
wow, det er da super flot 
Min datter er 2,1 år nu, og vi har forsigtigt prøvet at tage bleen af hende her i uge 28, da hun virkede rimelig interesseret. Hun har et toiletbræt, som hun bruger engang imellem, men har ikke sådan rigtig gjort noget på det endnu...
Men efter 1 uge, hvor der havde været mange mange uheld, og hun ikke sagde til eller noget, så droppede vi det igen... Nu herefter er hun så selv begyndt at tage initiativ, og vil op og tisse på toilettet osv. så det får hun lov til, og igår lavede hun stort for første gang (dog med et lille uheld på fliserne først). Mor var stolt
Det er som om at hun er blevet mere bevidst nu... og ved hvad der skal foregå... men hun går stadid med ble, og så tager vi det bare som det kommer! 
Jeg tror bare du skal give ham tid - det er jo ret tidligt endnu! Tisser han på potten hver gang nu..? Uden uheld? For så vil jeg sige, at det andet nok skal komme med tiden... Ellers prøv at sætte ham på potten på de tidspunkter han normalt plejer at lave stort.. det kan være du kan få ham igang på den måde, ellers bare følg ham i hans tempo, så skal det nok komme 
held og lykke...
Anmeld