Nu sker det :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
11 synes godt om
22. juli 2013

Cosmo&Maia

Vi tilmeldte os behandling torsdag D. 18/7 (på vores 5 års dag), og mindre end en time senere fik vi en SMS fra klinikken om at der var plads og at vi ville modtage et brev indenfor nogle dage.

Brevet modtog vi allerede fredag, med recepter og tider til endnu en samtale og til en scanning.

WEE, HVOR ER DET VILDT. VI ER SÅ GLADE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

esioul

Cosmo&Maia skriver:

Vi tilmeldte os behandling torsdag D. 18/7 (på vores 5 års dag), og mindre end en time senere fik vi en SMS fra klinikken om at der var plads og at vi ville modtage et brev indenfor nogle dage.

Brevet modtog vi allerede fredag, med recepter og tider til endnu en samtale og til en scanning.

Yaaaay

Anmeld

22. juli 2013

salix

Yaaaaaay håber det går lige så hurtigt for os vi har første samtale den 7/8

Anmeld

22. juli 2013

Monski

Cosmo&Maia skriver:

Fedt at det er gået så hurtigt!

Held og lykke med det hele, håber det lykkedes hurtigt

Anmeld

22. juli 2013

Cosmo&Maia

salix skriver:

Yaaaaaay håber det går lige så hurtigt for os vi har første samtale den 7/8

Det hele er gået meget stærkt, så vi har vist været virkeligt heldige Håber vi er ligeså heldige med at opnå en graviditet !!

Hvor skal i til samtale ? 

Anmeld

22. juli 2013

Putomanen

Dejligt at det går så stærkt
Jeg håber at det går lige så stærkt med at opnå en graviditet

Anmeld

23. juli 2013

salix

Cosmo&Maia skriver:

Det hele er gået meget stærkt, så vi har vist været virkeligt heldige Håber vi er ligeså heldige med at opnå en graviditet !!

Hvor skal i til samtale ? 

vi skal til på OUH den 7 august men jeg har været i behandling med zoladex for endo så jeg har ikke haft mens i snart 8 mdr. så vi har igen ide om hvad de siger ude på kliniken da mens jo ligesom plejer at være startskudet når man skal melde sig efter samtalen

håber i hurtigt bliver gravide 

Anmeld

23. juli 2013

Cosmo&Maia

salix skriver:

vi skal til på OUH den 7 august men jeg har været i behandling med zoladex for endo så jeg har ikke haft mens i snart 8 mdr. så vi har igen ide om hvad de siger ude på kliniken da mens jo ligesom plejer at være startskudet når man skal melde sig efter samtalen

håber i hurtigt bliver gravide 

Den uvished er forfærdelig at gå med, hvis bare man vidste hvornår og hvordan de hele ville forløbe sig !

Håber alt kommer til at gå lige som det skal for jer, og i snart har 2 skønne steger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.