Når far springer fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Anonym trådstarter

Min ex-mand har lige meddelt at han ikke vil have vores fælles barn på ferie i uge 30 som aftalt. Ifølge hans udsagn, har han ikke tid alligevel. Børnehaven har lukket, og jeg skal selv arbejde!! Bedsteforældrene har også arbejde og ikke ferie. Jeg ved godt den hænger på mig, men sker der ikke noget i forhold til ham? Grundet ferie på mit job, er bemandingen lav (det har jo været planlagt siden februar!) så jeg kan ikke bare flytte min uge. Jeg er så gal og vred! Det er hans første ferie med hende i de 2 år vi har været skilt.
Kan SF gøre noget eller er det bare en "nitte" at være bopælsforældre i denne sammenhæng?

HÆLP!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Stineve

Nu kender jeg ikke svaret på dine spørgsmål.. Men hvor er det bare en rigtig frustrerende situation du er havnet i.. Jeg håber du finder en løsning på det..  Jeg ville da i hvert fald meget gerne stå til rådighed.. hvis vi boet tæt på hinanden og du var tryg ved det..

Anmeld

12. juli 2009

Sweet1978

Har ikke selv oplevet det, men har en søster der også lever med delebørn og en meget uinterreseret far som tit springer far både ferier, helligdage mm. og hun har ikke kunnet gøre noget. Men ønsker heller ikke at sende børnene et sted hen hvor de ikke er ønsket. Det er bare for dårlig far fædrenes side, det er jo børnenes tarv det gælder og kan ikke forstå de vil misse ud på gode oplevelser med deres børn. Der har været med til at lave dem og burde også tage ansvar, men det er bare nemt for mændene at springe fra. Jeg har selv en datter som har nul kontakt til sin far overhovedet, han skrev før fødslen og ønsker ikke at kendes ved hende.

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Desværre...sådab er det vidst bare...fædre og mødre kan gøre en masse for at få deres børn, men gider de dem ikke, så er det bare sådan. Men på den anden side, så er det jo heller ikke rart at tvinge en der ikke gider til at se sit barn.
Når det er sagt så fatter jeg SLET IKKE, at han ikke vil gøre alt for at være sammen med sit barn...jeg tror sgu jeg havde sat den på spidsen og sagt at han så måtte finde pasning....(ved godt det er et barn og ikke bare en ting) det er vel lige så meget hans barn, er det ikke?? Den var ikke gået her,...så ville jeg have sagt til ham at det måske var bedst helt at melde fra.
Har I ikke fastsat samværd og ferier så synes jeg måske tiden er til det og skynd dig at ringe til statsforvaltningen i morgen.
Knus og tanker...
Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.