Hvad består jeres madpakke af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
3 synes godt om
22. juli 2013

EnSødMor

Jeg starter på uddannelse her til august, efter næsten 1 års barsel, jeg glæder mig rigtig meget til at starte, men jeg har netop startet en ny livsstil, da jeg gerne vil tabe mig og leve sundere, så derfor går det ikke at købe maden i skolens kantine! 

Så hvad består jeres madpakke af? - nogle gode ideer/opskrifter....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

A&F

Frk-S skriver:

Jeg starter på uddannelse her til august, efter næsten 1 års barsel, jeg glæder mig rigtig meget til at starte, men jeg har netop startet en ny livsstil, da jeg gerne vil tabe mig og leve sundere, så derfor går det ikke at købe maden i skolens kantine! 

Tjaa rester. Evt lækre salater med kylling den ene dag, laks den anden osv. Bulgur salat med frikadeller til eller lign . Sunde sandwich , snacks som gulerødder, agurk mm. Evt også frugt .

Anmeld

22. juli 2013

Kloster

Jeg har fx 1 tomat, ½ agurk, 1 peberfrugt i stave med. Også har jeg fx 2 frikadeller med.

Eller en salat med kyllingestykker i.

Prøver så vidt mulig ikke at spise brød. Og heller ikke ris, pasta, kartofler osv. Men gerne smør, kød og alverdens grøntsager og salater.

Meget gerne rene produkter og ikke sammensatte.

Anmeld

22. juli 2013

Kloster

Lige et nemt råd...

Køb de færdiglavede friske salater fra Fakta og spæd til med cherrytomater, spuash, små stykker kød af hvilken som helst slags, drys med salt og god olivenolie. Uhmm....

Anmeld

22. juli 2013

Monski

Frk-S skriver:

Massere af grøntsager, noglegange salater, men tit har jeg også rugbrød med magert pålæg, for hvis ikke jeg er helt mæt så ende ejer alligevel med at købe et eller andet

Anmeld

22. juli 2013

FruStolpe

Jeg køber færdigblandet salat, putter lidt ekstra i (tomat, peberfrugt, agurk eller hvad jeg lige har lyst til) og så lidt kød og nogen gange et æg...

Det får lidt salt og ikke andet.

Det er let, hurtigt og smager skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.