Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, hvor går man hen, når man er 30 år?
Håber at der er nogen, der kan hjælpe et par gamle damer, som trænger til at komme på en bytur.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, hvor går man hen, når man er 30 år? Håber at der er nogen, der kan hjælpe et par gamle damer, som trænger til at komme på en bytur.
det kommer an på hvad du er til mener skal det være stille og roligt eller skal det være vildt skal det primært være folk på din alder eller skal det være blandt helt unge ja kort sagt hvad søger du
jydeinden skriver: det kommer an på hvad du er til mener skal det være stille og roligt eller skal det være vildt skal det primært være folk på din alder eller skal det være blandt helt unge ja kort sagt hvad søger du
Jeg tænker at det gerne må være et sted, hvor folk ikke er meget unge. Gerne 25-45 år eller i den stil. Både stille og roligt/hyggeligt og lidt "sjovere"... Vi kender Train og Fatter Eskil, men det mere end 5 år siden, vi sidst har været i byen
Anonym skriver: Jeg tænker at det gerne må være et sted, hvor folk ikke er meget unge. Gerne 25-45 år eller i den stil. Både stille og roligt/hyggeligt og lidt "sjovere"... Vi kender Train og Fatter Eskil, men det mere end 5 år siden, vi sidst har været i byen
altså er du til karaoke ?
Klart waxies ved busgaden. Live musik, fed stemning, dans og ja folk er nok mellem 25-45
jydeinden skriver: altså er du til karaoke ?
Det er vist det eneste jeg ikke er til
Bare-mig skriver: Klart waxies ved busgaden. Live musik, fed stemning, dans og ja folk er nok mellem 25-45
Tak, det lyder rigtig godt
Anonym skriver: Det er vist det eneste jeg ikke er til
hihi jamen tager chancen alligevel og foreslår en bar der hedder holdbar, det er nemlig kun om lørdagen der er karaoke, det er dog forskelligt hvor fyldt der er men af større steder er der da også auestralien bar, men det er mit indtryk at det mere er helt unge der kommer der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128