I byen i Aarhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja, hvor går man hen, når man er 30 år? 

Håber at der er nogen, der kan hjælpe et par gamle damer, som trænger til at komme på en bytur. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Håber at der er nogen, der kan hjælpe et par gamle damer, som trænger til at komme på en bytur. 

det kommer an på hvad du er til mener skal det være stille og roligt eller skal det være vildt skal det primært være folk på din alder eller skal det være blandt helt unge ja kort sagt hvad søger du

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

det kommer an på hvad du er til mener skal det være stille og roligt eller skal det være vildt skal det primært være folk på din alder eller skal det være blandt helt unge ja kort sagt hvad søger du

Jeg tænker at det gerne må være et sted, hvor folk ikke er meget unge. Gerne 25-45 år eller i den stil. Både stille og roligt/hyggeligt og lidt "sjovere"... Vi kender Train og Fatter Eskil, men det mere end 5 år siden, vi sidst har været i byen

Anmeld

22. juli 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg tænker at det gerne må være et sted, hvor folk ikke er meget unge. Gerne 25-45 år eller i den stil. Både stille og roligt/hyggeligt og lidt "sjovere"... Vi kender Train og Fatter Eskil, men det mere end 5 år siden, vi sidst har været i byen

altså er du til karaoke ?

Anmeld

22. juli 2013

Bare-mig

Klart waxies ved busgaden. Live musik, fed stemning, dans og ja folk er nok mellem 25-45 

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

altså er du til karaoke ?

Det er vist det eneste jeg ikke er til 

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

Bare-mig skriver:

Klart waxies ved busgaden. Live musik, fed stemning, dans og ja folk er nok mellem 25-45 

Tak, det lyder rigtig godt 

Anmeld

23. juli 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Det er vist det eneste jeg ikke er til 

hihi jamen tager chancen alligevel og foreslår en bar der hedder holdbar, det er nemlig kun om lørdagen der er karaoke, det er dog forskelligt hvor fyldt der er men af større steder er der da også auestralien bar, men det er mit indtryk at det mere er helt unge der kommer der

Anmeld

23. juli 2013

Lunae

Anonym skriver:

Jeg tænker Train!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.