Jeg har fået minippiller,,men?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. juli 2013

1990h

Ja, jeg har fået mini ppiller..det sagde min læge var bedst pga. der ikke er østrogen i.

jeg har i alt den tid jeg har brugt piller som prævention kun haft almindelig ppiller..

så selv om lægen sagde de var ligeså sikre så jeg bare hundered for når vi skal smide kondomet her om 7 dages tid og kun tage de minipiller.

er de ligeså sikre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

CaWi

1990h skriver:

Ja, jeg har fået mini ppiller..det sagde min læge var bedst pga. der ikke er østrogen i.

jeg har i alt den tid jeg har brugt piller som prævention kun haft almindelig ppiller..

så selv om lægen sagde de var ligeså sikre så jeg bare hundered for når vi skal smide kondomet her om 7 dages tid og kun tage de minipiller.

er de ligeså sikre?

Det skulke de være hvis du tager dem på samme tid hver dag

Anmeld

22. juli 2013

1990h

CAWI skriver:

Det skulke de være hvis du tager dem på samme tid hver dag

ja, min læge sagde jeg bar sku huske dem hver dag så tidspunktet ikke så vigtigt mere, men det var det for nogle år tilbage..

Anmeld

23. juli 2013

Bettina90

Fik også minipiller eftersom min nye læge ikke syntes jeg måtte få p-piller pludselig

De var bare ikke for mig, prøvede dem i ca 1,5 måned, hvor de gjorde at jeg bare blødte og blødte Så jeg skal finde på noget andet her efter graviditeten :-)

Men jeg blev da i hvert fald ikke gravid i mens jeg tog dem ;-)

Anmeld

23. juli 2013

mn

1990h skriver:

er de ligeså sikre?

Det jeg har fået at vide er at de nye mini piller skulle være mere sikre end den gamle slags og tidspunkt er hvis ikke så vigtigt mere, men de ser helst man stadig forsøger at holde sig til +/- en time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.