Vi bor lige nu i en lejlighed på 4. sal i Haderslev... Lejligheden i sig selv er fin, men der er MANGE trapper med Elias... Vi er så småt begyndt at snakke om hvornår den næste skal komme, og til den tid vil vi gerne bo et andet sted...
Vi vil helst til Kolding eller Vejle...
I dag var vi så oppe og se det hyggeligste byhus i Kolding, i lækkert område og en fin have til! Lige præcis vores drøm! MEN det er kun en 3-værelses, og de 2 soverum er MEGET små... Huslejen er billig, og i det hele taget er alt perfekt bortset fra at det bliver meget småt når/hvis Elias og en kommende lillebrøster skal dele værelse... Lejligheden har helt perfekt belligenhed, 10 min. fra den skole vi gerne vil have ham på, 2 min. fra svømmehal og en sø hvor der er legeplads... Haven ligger ud til et stort grønt område, også med legeplads og boldbane... Det er SÅ børnevenligt!
Der kommer en og skal se lejligheden i morgen formiddag, siger hun ja er det hendes, ellers kan vi få den, og vil så få nøglen samme dag, derfor skal vi have besluttet om vi vil sige ja eller nej inden i morgen formidag!
Og puha jeg synes det er svært når værelserne er så små Sad
Bliver vi mon trætte af det? Hvor meget bruger børn deres værelser? Leger de ikke alligevel mest i stuen? Vi regner med at skulle bo der maks 5 års tid mens vi betaler af på studiegæld, bagefter vil vi i hus...
Hvad siger i?
Umiddelbart hælder vi til at sige ja hvis vi skulle være så heldige at hende i morgen siger nej, men er meget i tvivl om Elias og en evt. kommende lillebrøster bliver træt af at skulle dele et meget lille værelse...
Elias vil være ca. 6 når vi har planer om at flytte derfra, og en evt. kommende lillebrøster 3-4...
Anmeld