Anonym skriver:
Ja min datter på halvandet år hun slår! Hun gør det ikke når hun er sure på os eller noget i den retning, hun slår fordi hun syntes det er sjovt, hun for af vide hver gang at det gør ondt og av av og hvad man nu ellers siger. Hun ved godt vi ikke vil ha det, alligevel gør hun det..
Råd modtages med kyshånd! det er så frusterende at hun bliver ved. 
Tror jeg er meget normalt i den alder. Det gjorde vores datter også da hun var samme alder, og nogen gange grinede hun.
Hun fik selvfølgelig af vide med en "Ikke pædagogisk korrekt" stemme, at DET gør man ikke.
Hun er nu 2.5 år og kunne aldrig finde på at slå, vi har lige været til samtale fordi hun skal til talepædagog (hun kan ikke tale så godt men forstår alt), og normalt har jeg hørt at børn der ikke kan udtrykke sig, slår, sparker eller bider. Men vores datter er på trods af taleproblemer den der aer de andre når de slår sig, puster og siger "av av?", og hun er den eneste der "tager sig af" en handicappet dreng i kørestol i VS, som hun godt kan lide at sende kys til

Så jeg tror altså ikke du skal være bange for noget. det går over, så længe i bliver ved med at sige at det må man ikke
Anmeld