Nægter at sove om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. juli 2013

LSM

Ja min søn på knap et år nægter at sove lur om dagen, lige så snart han kommer ned i sin barnevogn begynder han at skrige helt vildt og jeg kan bare ikke få ham til at sove, nogle der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

B&J

jamen hvad så med at putte ham inden for???

eller har du prøvet når han skal sove du går en tur med ham selv om han skriger bliver han så ved???

jeg ved ikke hvor gammel han er men har han noget med i hånden han evt kan ligge med eller sådan noget??? for det kunne tage det væreste.

Anmeld

22. juli 2013

LSM

B&J skriver:

jamen hvad så med at putte ham inden for???

eller har du prøvet når han skal sove du går en tur med ham selv om han skriger bliver han så ved???

jeg ved ikke hvor gammel han er men har han noget med i hånden han evt kan ligge med eller sådan noget??? for det kunne tage det væreste.

Har prøvet at putte indenfor det er lykkedes 1 enkel gang, hvis jeg går med ham bliver han hvertfald ved med at skrige i 15-20 minutter og virkelig hysterisk.
Hvis jeg prøver at give ham noget skubber han bare mine hænder væk og skriger videre

Han er knap et år

Anmeld

22. juli 2013

B&J

LSM skriver:

Har prøvet at putte indenfor det er lykkedes 1 enkel gang, hvis jeg går med ham bliver han hvertfald ved med at skrige i 15-20 minutter og virkelig hysterisk.
Hvis jeg prøver at give ham noget skubber han bare mine hænder væk og skriger videre

Han er knap et år

det lyder som om du bare skal fortsætte det med gå turen for lyder som om lille manden er lidt jeg vil bestemme det tror jeg går over så længe du ikke giver efter med luren, og især ikke hvis han er møg træt senere

det kan også være det er for sent han kommer ud og sove så han er for overtræt

Anmeld

22. juli 2013

LSM

B&J skriver:

det lyder som om du bare skal fortsætte det med gå turen for lyder som om lille manden er lidt jeg vil bestemme det tror jeg går over så længe du ikke giver efter med luren, og især ikke hvis han er møg træt senere

det kan også være det er for sent han kommer ud og sove så han er for overtræt

Har prøvet at putte ham tidligere også lige lidt hjælper det, åh men det er sgu bare hårdt at høre ham skrige så hysterisk så længe han kommer jo til at skrige sig selv i søvn

Anmeld

22. juli 2013

Mother-love

Får han en eller to lure om dagen?
For hvis han får to stadig ville jeg skære den væk. Da Isabella var et år ville hun heller ikke puttes om eftermiddagen. Og efter 1 mdr med skrig og skrål hver eneste gang droppede vi den. Og det var jo så også fordi hun ikke var træt nok.og var klar til at droppe den lur.

Ellers begyndte vi at putte Isabella i hendes eller vores seng til middag istedet for barnevognen for hun gad den virkelig ikke mere, omkring samme alder.

Anmeld

22. juli 2013

LSM

Havanagila skriver:

Får han en eller to lure om dagen?
For hvis han får to stadig ville jeg skære den væk. Da Isabella var et år ville hun heller ikke puttes om eftermiddagen. Og efter 1 mdr med skrig og skrål hver eneste gang droppede vi den. Og det var jo så også fordi hun ikke var træt nok.og var klar til at droppe den lur.

Ellers begyndte vi at putte Isabella i hendes eller vores seng til middag istedet for barnevognen for hun gad den virkelig ikke mere, omkring samme alder.

Han plejer at få mellem 1-2 lure , men kan slet ikke få ham til at sove nogle af dem lige pt

Anmeld

22. juli 2013

B&J

LSM skriver:

Har prøvet at putte ham tidligere også lige lidt hjælper det, åh men det er sgu bare hårdt at høre ham skrige så hysterisk så længe han kommer jo til at skrige sig selv i søvn

ja jeg ved det men det er beder hvis han har behov for den lur at man får ham til at sove... hvis han ikke behøver den jamen så lad ham være vågen det kommer 100% igen når han vil sove...

kan det være han ikke er træt nok???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.