Kæledyr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
3 svar
13 synes godt om
21. juli 2013

MortilElias2010

Vi har været lidt nysgerrige på Elias' om hvorvidt han kunne tænke sig et kæledyr, så vi har spurgt ham et par gange, da os to gamle gerne vil have en hund og jeg vil gerne have flere katte. 

I onsdags spurgte farmand ham: Vil du gerne have et kæledyr og Elias svarede: Jeg vil gerne have et kæledyr.

Far: Hvilket kæledyr vil du gerne have? 

Elias: Jeg vil gerne have en rigtig jægersmandshund 

Torsdag udbryder Elias:

Mor jeg vil gerne snart have et kæledyr. 

Mor: Hvad vil du gerne have for et? 

Elias: En lille kanin. 

Fredag da vi er kommet hjem fra Rømø-ferien tisser han i sengen om natten og da jeg står og skifter hans sengetøj snakker vi om at der er et stankelben på værelset og han siger så efter jeg har prøvet at få den ud (jeg er ikke så glad for deres sværmen rundt) at han gerne vil have stankelben som kæledyr hvortil jeg så siger Nå jamen så må vi hellere lade den være og han siger så: Jeg elsker mine stankelben  

I formiddags gik han så ud i udestuen og så et stankelben og så siger han: Der er mit kæledyr jo 

Det er da et hit - der er vel i grunden ikke mange der finder dem særligt spændende  Og så koster de ikke noget. Og der er rigeligt af dem. Her i sommeren ihvertfald 

Han er Bare henrivende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Fenja09

MortilElias2010 skriver:

Vi har været lidt nysgerrige på Elias' om hvorvidt han kunne tænke sig et kæledyr, så vi har spurgt ham et par gange, da os to gamle gerne vil have en hund og jeg vil gerne have flere katte. 

I onsdags spurgte farmand ham: Vil du gerne have et kæledyr og Elias svarede: Jeg vil gerne have et kæledyr.

Far: Hvilket kæledyr vil du gerne have? 

Elias: Jeg vil gerne have en rigtig jægersmandshund 

Torsdag udbryder Elias:

Mor jeg vil gerne snart have et kæledyr. 

Mor: Hvad vil du gerne have for et? 

Elias: En lille kanin. 

Fredag da vi er kommet hjem fra Rømø-ferien tisser han i sengen om natten og da jeg står og skifter hans sengetøj snakker vi om at der er et stankelben på værelset og han siger så efter jeg har prøvet at få den ud (jeg er ikke så glad for deres sværmen rundt) at han gerne vil have stankelben som kæledyr hvortil jeg så siger Nå jamen så må vi hellere lade den være og han siger så: Jeg elsker mine stankelben  

I formiddags gik han så ud i udestuen og så et stankelben og så siger han: Der er mit kæledyr jo 

Det er da et hit - der er vel i grunden ikke mange der finder dem særligt spændende  Og så koster de ikke noget. Og der er rigeligt af dem. Her i sommeren ihvertfald 

Han er Bare henrivende 

Sikke en kær dreng du har dig!

Det tyder på, at han faktisk kan lide de fleste dyr og uanset hvad i kom hjem med - en hund, kat eller kanin...ja, eller et stankelben så ville han være godt tilfreds

Anmeld

22. juli 2013

MortilElias2010

Fenja09 skriver:

Sikke en kær dreng du har dig!

Det tyder på, at han faktisk kan lide de fleste dyr og uanset hvad i kom hjem med - en hund, kat eller kanin...ja, eller et stankelben så ville han være godt tilfreds

Meen det siger også lidt om børn i den alder at man ikke skal overlade ansvaret hos dem for valg af kæledyr da det jo tydeligt skifter fra dag til dag 

Men han er sgu en vaks lille een og vokser han op og bliver lige så glad for dyr som sin mor specifikt så er lykken gjort - behandle dem ordentligt gør han og har fået ind med livmoderen  Det er SÅ yderst vigtigt. 

Anmeld

26. juli 2013

Nessie

Det er da et kæledyr der er nemt at holde 

Vi har 2 katte og et lille akvarie, men Daniel er begyndt at snakke om en hund også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.