skriver som ano da jeg ikke ønsker blive googlet eller andet.
Jeg bor på dele hjem med den her mor til 2, jeg har selv en lille dreng, stedet vi er på er delt op så hun med 2børn har 4værelser, et sovevær til mor, sovevær til børn, legevær til børnene (de kun bruger til opbevaring) og lille stue til dem. Mig og min søn har fælles sovevær og lille stue hvor hans legesager også skal være i. vi har en stor fælles stue og fælles køkken dog med hvert sit køleskab og fryser. men hun kan ikke forstå hvad dit og mit er mm...!
1.
hun stjæler mine ting, dog når jeg konfronterer hende med det, fortæller hun, hun vil købe nyt til mig og kommer med en undskyldning om hun kun ville låne det. men man rører ikke andre folks ting uden at få LOV!!!
2.
hendes børn er uopdragne og hører sjældent efter hvis moren siger nej. De hopper og kravler rundt i sofaen i fællesstuen som om de ikke har lært andet, går flere gange om ugen til og fra bordet mange gange under samme måltid, her er det underordnet om det er morgenmad, frokost eller aftensmad.
3.
hun render og tier på mig om morgenen når jeg står op kl ca 7. hvor min dreng skal op og gøres klar til at skal i børnehave. fordi hendes unger skal sove til ca 9 før de må vågne. (de er 4&6 men går ikke i institution af nogen art pt. tror de pga ferie)
4.
det går ud over mit barn fordi han synes det er sejt når hendes børn der er ældre gør noget, og så vil han også. ulempen er bare at han ender med at få skæld ud når han ikke hører efter, hendes børn griner til/af deres mor og bliver ved uden der bliver gjort det mindste fra morens side. og andre gange er det mig der er nødsaget rette på hendes børn(dvs når den store unge løfter rundt på min dreng selv om jeg mange gange har sagt hun ikke skal og når drengen tager min drengs ting og smider væk, er det mig der fortæller ham at han ikke skal tage min drengs legesager) moren er ligeglad (ihvertfald hvad hun viser)
Og ja, har fortalt hende man ikke skal tage mine ting uden at få lov, da jeg ser det som tyveri.
Anmeld