opskrifter på syltning, marmelade eller andre ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.444 visninger
21 svar
13 synes godt om
21. juli 2013

EnGodMor

Halløj 

Så er der gang i de gamle husmoder gryder

Er der nogle af jer, som har nogle opskrifter på et eller andet spændende i plejer at sylte, henkoge eller andet ? Så kom glad med din opskrift

Har selv :

Syltede gulerødder - drugeagurker - hvidløg - rødløg - sød peberfrugt - Kirsebær 

Agurksalat 

ribs - blåbær - jordbær/rabarber marmelade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

emsaroto

altså jeg laver saftevand ?

Sylter ikke som sådan, men så lige der stod ribs nede i bunden, så har da lige en opskrift på ribs saftevand
http://mormille.blogspot.dk/2013/07/saftevand-lavet-pa-ribs.html

Anmeld

21. juli 2013

EnGodMor

emsaroto skriver:

Sylter ikke som sådan, men så lige der stod ribs nede i bunden, så har da lige en opskrift på ribs saftevand

FEDT stod lige og ordnede 3 kilo ribs i går, så skal jeg bestemt lave det saft, det ser rigtig lækkert ud

Tusinde tak

Anmeld

21. juli 2013

emsaroto

engodmor skriver:

FEDT stod lige og ordnede 3 kilo ribs i går, så skal jeg bestemt lave det saft, det ser rigtig lækkert ud

Tusinde tak

det var så lidt  

Ja ribs bær kan mange ting hehe jeg spiser ikke rigtig syltetøj, så derfor laver jeg det ikke, men alle de indkogte bær, kan du vel bruge til syltetøj/marmelade? 

Anmeld

21. juli 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Halløj 

Er der nogle af jer, som har nogle opskrifter på et eller andet spændende i plejer at sylte, henkoge eller andet ? Så kom glad med din opskrift

Har selv :

Syltede gulerødder - drugeagurker - hvidløg - rødløg - sød peberfrugt - Kirsebær 

Agurksalat 

Jeg har ikke lige nogen gode opskrifter - har ikke fået lavet mere end sidst  men jeg så at de i Netto har Frøken Jensens syltning/henkogning kogebog til 39 kr overvejede selv at købe den

Anmeld

21. juli 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Halløj 

Har selv :

Agurksalat 

Men hvis du har mange ribs, så skal du lave noget ribsgele som i kan nyde til lækkert kød til vinter - skal selv i gang med at lave det i næste uge

Anmeld

21. juli 2013

EnGodMor

emsaroto skriver:

Hov er det din  blog den er da FANTASTISK

Anmeld

21. juli 2013

EnGodMor

emsaroto skriver:

det var så lidt  

Ja ribs bær kan mange ting hehe jeg spiser ikke rigtig syltetøj, så derfor laver jeg det ikke, men alle de indkogte bær, kan du vel bruge til syltetøj/marmelade? 

Bum bum to fluer med et smæk

Anmeld

21. juli 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Jeg har ikke lige nogen gode opskrifter - har ikke fået lavet mere end sidst  men jeg så at de i Netto har Frøken Jensens syltning/henkogning kogebog til 39 kr overvejede selv at købe den

Hi hi hi hi hi hi hi har i smagt på peberfrugterne? 

Vi har spist et glas så tre dage

Har de den bog i denne uge her?

Anmeld

21. juli 2013

emsaroto

engodmor skriver:

Hov er det din  blog den er da FANTASTISK

hehe ja det er det Og tak ! hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.