Menstration eller ægget der sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.290 visninger
17 svar
1 synes godt om
21. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej...

Jeg ved godt, at mange af jer sikkert bare siger jeg skal se tiden an. Men har brug for, at høre om nogen af jer har prøvet noget lignende. 

Lidt forhistorie:

Jeg stoppede p-piller d. 25 juni. Havde så min mens den 1-5/7. På cyklus dag 8 og 15 testede jeg meget tydelig på ægløsningstest. På cyklusdag 17 begyndte, der at kommet noget meget brunligt udflåd når jeg tørrede mig. Det var dog meget minimalt. Og siden cyjkusdag 19 til i dag er der kommet lidt mere, men intet i bindet. Det er stadig meget mørke brunt. 

Jeg er nu på cyklusdag 21 = 2+6 hvis jeg er gravid. 

Skal jeg tolke det som tidlig menstration, som en bio eller som at ægget sætter sig fast?

Kom gerne med både positive og negative erfaringer. Er nemlig lidt på herrens mark 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej...

Jeg ved godt, at mange af jer sikkert bare siger jeg skal se tiden an. Men har brug for, at høre om nogen af jer har prøvet noget lignende. 

Lidt forhistorie:

Jeg stoppede p-piller d. 25 juni. Havde så min mens den 1-5/7. På cyklus dag 8 og 15 testede jeg meget tydelig på ægløsningstest. På cyklusdag 17 begyndte, der at kommet noget meget brunligt udflåd når jeg tørrede mig. Det var dog meget minimalt. Og siden cyjkusdag 19 til i dag er der kommet lidt mere, men intet i bindet. Det er stadig meget mørke brunt. 

Jeg er nu på cyklusdag 21 = 2+6 hvis jeg er gravid. 

Skal jeg tolke det som tidlig menstration, som en bio eller som at ægget sætter sig fast?

Kom gerne med både positive og negative erfaringer. Er nemlig lidt på herrens mark 

Blødningsforstyrrelser, fordi din krop er dødforvirret lige nu.
Dermed ikke sagt, at du ikke kan blive gravid

Anmeld

21. juli 2013

Snevejr84

Gammelt blod, det kan være begge dele. Jeg havde det tre dage for min mens skulle komme og jeg er gravid

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Blødningsforstyrrelser, fordi din krop er dødforvirret lige nu.
Dermed ikke sagt, at du ikke kan blive gravid

Okay.  Pga. p-pillestop eller?

Syntes bare det er træls. Hvis bare det kunne stoppe eller slå over i rigtig mens. Så man kunne komme videre  Det her er lidt forvirrende. 

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Gammelt blod, det kan være begge dele. Jeg havde det tre dage for min mens skulle komme og jeg er gravid

Okay. Men det var kun tre dage? 

Mit har været der on and off i ca. 4 dage. Det bare træls. For så tror man endelig er det slået over i menstration. Men det er fortsat meget brunt og kun når jeg tørre mig. Det mega underligt. 

Hvor meget havde du ca.? også kun når du tørrede dig eller? 

Anmeld

21. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Okay.  Pga. p-pillestop eller?

Syntes bare det er træls. Hvis bare det kunne stoppe eller slå over i rigtig mens. Så man kunne komme videre  Det her er lidt forvirrende. 

Ja, den skal jo til at tænke selv nu, og det er ikke altid nemt.
Tiden må vise, hvad den beslutter sig for, eller om I har ramt rigtigt

Anmeld

21. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Jeg plejer at få det hver gang inden mens! den renser lige ud! og så kommer det friske når ægget sætter sig fast.. kan det højt sandsynligt være baby lyserød udflåd som kommer:s

for den er der! og mens ude bliver for dig

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ja, den skal jo til at tænke selv nu, og det er ikke altid nemt.
Tiden må vise, hvad den beslutter sig for, eller om I har ramt rigtigt

Ja det er rigtig nok. 

Ja. Men den må gerne snart beslutte dig 

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Camille Mørch Andersen skriver:

Jeg plejer at få det hver gang inden mens! den renser lige ud! og så kommer det friske når ægget sætter sig fast.. kan det højt sandsynligt være baby lyserød udflåd som kommer:s

for den er der! og mens ude bliver for dig

Okay. Hvor længe plejer du så at have det inden mens? Syntes nemlig det underligt. Hvis man googler brunligt udflåd eller brunlig blødning så står der det kan være en bio, ægget sætter sig fast eller tidlig menstration.

Tak. Håber bare snart der sker noget. 

Anmeld

22. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Okay. Hvor længe plejer du så at have det inden mens? Syntes nemlig det underligt. Hvis man googler brunligt udflåd eller brunlig blødning så står der det kan være en bio, ægget sætter sig fast eller tidlig menstration.

Tak. Håber bare snart der sker noget. 

plejer at have det! max 5 dage og altså ca en uge før forventet mens, og så kommer min mens!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.