hvordan finder jeg ud af hvad han ville

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
7 svar
3 synes godt om
21. juli 2013

Anonym trådstarter

jeg ser en gammel ven, vi har ses to gange , han har for små 2uger siden sagt at vi skulle tage det stille og roligt.. og komme ind på hinanden.

han var så dejlig den uge jeg var på ferie og vi mødtes inden han skulle rejse på igen.

men siden han er rejst, har han virket så underligt, som om han ikke gider mig, sån var han ikke førhen..

han snakker om at han har svært ved lige at falde til og at han ikke ønsker at komme til danmark .

jeg venter og venter på søde ord fra ham og synes ikk rigtig der kommer nogen, uden at jeg skal skrive ført, så som savner dig, glæder mig til at se dig, så svare selv igen..

hvordan kan jeg få ham læst? ønsker ikke ar blive udnyttet bare til hygge, da jeg rigtig gerne vil ham og er kommet dertil hvor jeg gerne vil nået fast..

hjææælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Mamalou

Anonym skriver:

jeg ser en gammel ven, vi har ses to gange , han har for små 2uger siden sagt at vi skulle tage det stille og roligt.. og komme ind på hinanden.

han var så dejlig den uge jeg var på ferie og vi mødtes inden han skulle rejse på igen.

men siden han er rejst, har han virket så underligt, som om han ikke gider mig, sån var han ikke førhen..

han snakker om at han har svært ved lige at falde til og at han ikke ønsker at komme til danmark .

jeg venter og venter på søde ord fra ham og synes ikk rigtig der kommer nogen, uden at jeg skal skrive ført, så som savner dig, glæder mig til at se dig, så svare selv igen..

hvordan kan jeg få ham læst? ønsker ikke ar blive udnyttet bare til hygge, da jeg rigtig gerne vil ham og er kommet dertil hvor jeg gerne vil nået fast..

hjææælp..

Hvorfor ikke spørge ham, om der er dalende interesse? Bare lige ud af posen, så du kan blive af- eller bekræftet.

Vh. Louise

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hvorfor ikke spørge ham, om der er dalende interesse? Bare lige ud af posen, så du kan blive af- eller bekræftet.

Vh. Louise

vil ikke virke desperat eller ligende :s
måske os bange for svaret..

i forhold til at han er i så dårlig humør i de dage her

Anmeld

21. juli 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

hjææælp..

Hvor bor han henne siden han ikke ønsker at komme til dk igen?

Vil du have mod på at rykke til ham?

Ellers giver det ikke rigtig mening at starte noget op synes jeg, hvis man bor i hver sit land og ingen af jer har intentioner om at flytte jer..

Hvor meget har i været sammen? I kan vel næsten ikke tage den mere med ro end med bopæl i hvert sit land :-)

Anmeld

21. juli 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Er helt enig - det er meget lettere at gå til hestens mule...

Til ts, synes ikke det virker desperat at man gerne vil vide om der er interesse fra den anden part - du vil bare ikke spilde din tid og det er da meget forståeligt.

/Fenja

Anmeld

21. juli 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Hvor bor han henne siden han ikke ønsker at komme til dk igen?

Vil du have mod på at rykke til ham?

Ellers giver det ikke rigtig mening at starte noget op synes jeg, hvis man bor i hver sit land og ingen af jer har intentioner om at flytte jer..

Hvor meget har i været sammen? I kan vel næsten ikke tage den mere med ro end med bopæl i hvert sit land :-)

Vi har kendt hinanden i mange år bare som venner.

Vi har efter følgende set til hinanden i natte livet , chatte/smset en del og sidste lørdag og forige lørdag har vi ses..

I norge arbejder han..

Anmeld

21. juli 2013

Mamalou

Anonym skriver:

vil ikke virke desperat eller ligende :s
måske os bange for svaret..

i forhold til at han er i så dårlig humør i de dage her

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs for svaret, men det hjælper dig ikke at udsætte det. Du er jo påvirket af at gå og tænke dig til det ene eller andet, så hellere få det overstået.

Anmeld

22. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kan være han trækker sig tilbage fordi han ikke ser nogen fremtid når I bor langt fra hinanden og ingen af jer har intentioner om at flytte. 

jeg ville skrive at jeg synes han virker til at trække sig lidt tilbage og spørge om jeg fejlfortolker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.