Bidt/stukket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.607 visninger
11 svar
1 synes godt om
21. juli 2013

Fuglemor

Jeg blev i går bidt/stukket af et lille dyr der flyveR. Den er gul og sort stribet og når dens vinger ligger stille mod kroppen kan den godt minde om en flue.

da den bed/stak mig kunne man mærke det og det gjorde ondt. Fik verfet den væk igen. Men er hævet total op. Det klør som var det et myggestik. Men det strammer godt i huden fordi det er så hævet.

den gjorde det også andre steder men der er jeg ikke hævet op. 

Skal jeg være urolig eller lige se de næste dage an?

billedet er måske lidt utydeligt men giver en ide om hvordan det ser ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg ville kontakte vagtlægen. Synes ikke det ser for godt ud det der

Anmeld

21. juli 2013

wamse

åh de skiderikker har jeg også stiftet bekendtskab med  Jeg reagerer som dig på dem, og heller ikke lige voldsomt over alt på kroppen. Jeg kan desværre ikke huske navnet på dem 

Anmeld

21. juli 2013

sus82

Kan det være en bremse af en art?

Anmeld

21. juli 2013

B&J

håber du kan få noget til at hjælpe på det for det er slet ikke sjovt..

prøver det selv bare ved myggestik bliver så dårligt og alt hæver op til det 3 dobbel og stor røde cirkler...

Anmeld

21. juli 2013

Fuglemor

Jeg hæver også mega op ved myggestik. Så er egentlig helt rolig omkring det her.  For tænker hævelsen nok skal falde.

ja kan godt ske de hedder noget med bremse. Kan simpelthen ikke komme på hvad de hedder. Men detgør i hvert fald ondt når de bider eller stikker.

Anmeld

21. juli 2013

ESV

Fuglemor skriver:

Jeg blev i går bidt/stukket af et lille dyr der flyveR. Den er gul og sort stribet og når dens vinger ligger stille mod kroppen kan den godt minde om en flue.

da den bed/stak mig kunne man mærke det og det gjorde ondt. Fik verfet den væk igen. Men er hævet total op. Det klør som var det et myggestik. Men det strammer godt i huden fordi det er så hævet.

Det ligner et bid fra en heste bremse.

Anmeld

21. juli 2013

DianaRJS

Fuglemor skriver:

tænker lidt at hvis du hæver sådan der op ved myg og den fluelignende tingest, om du ikke er allergisk over for dem?....

jeg kan ikke tåle myg og hæver op på samme måde.

jeg tror jeg ville se i morgen og er det stadig lgieså ville jeg kontakte lægen

Anmeld

22. juli 2013

Fuglemor

Det er slet ikke alle stik der hæver sådan. Jeg er blevet stykket andre steder som hæver alm og så en gang i mellem er der så nogen der hæver sindssygt meget op

Anmeld

22. juli 2013

mth1987

Jeg tror helt bestemt det er en klæge. Vi har dem her og de er modbydelige. Og det kan mærkes med det samme at de stikker... 

Jeg ska en tur på apoteket i dag efter noget til kløen da de har spist mig tre gange på foden og en på ryggen... Jeg køber både lidocain og mepyramin creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.