Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ikke den store appetit når det er så varmt, og er også kommet lidt ind i en ond cirkel med ikke at spise så meget... Men ville høre hvad I spiser til aftensmad når det er så varmt? Er selv hjemme med mine børn 3 dage hver uge, så det skulle også gerne være nemt opskrifter og idéer til inspiration modtages med glæde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birthee skriver: Jeg har ikke den store appetit når det er så varmt, og er også kommet lidt ind i en ond cirkel med ikke at spise så meget... Men ville høre hvad I spiser til aftensmad når det er så varmt? Er selv hjemme med mine børn 3 dage hver uge, så det skulle også gerne være nemt opskrifter og idéer til inspiration modtages med glæde
Koldskål
pastasalat af forskellige arter
pitabrød
rugbrød
Er gravid og har ikke lyst til varm mad
Monica
Monica P skriver: Koldskål pastasalat af forskellige arter pitabrød rugbrød Er gravid og har ikke lyst til varm mad Monica
Hvad putter du i dine pastasalater?
birthee skriver: Hvad putter du i dine pastasalater?
Pasta, agurk, fetaost, tomat, ærter, ananas, bacon, kylling, og ellers så lige hvad vi har i køleskabet og så noget karrydressing i, det smager så dejligt
Lige idag står den på Rugbrød da klokken er blevet mange og den lille fik en sen middagslur
Planen var Pasta med rucola salat, stegt Kylling og Bacon samt Tomater i en let dressing
Men vil hellere nyde mine børn, så gider jeg ikke til at stå i køkkenet i denne varme
Vi griller..
Vi griller rigtig meget hele sommeren Og ellers kan vi godt finde på at koge nogle æg og så bare spise en rugbrød..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128