hvilken størrelse på vinterstøvle ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juli 2013

MissTas

Hej piger

har fundet den lækreste vinterstøvle fra Arauto Rap normal pris 800, men sat ned til 375..

er bare i tvivl om str. hun er 17 måneder og bruger nu str. 21/22 alt efter mærke og model. hendes fod måler 13 cm fra hæl til storetå.

Har aldrig prøvet Arauto Rap, men der står at str. 22 har indvendig mål på 14,2 og 23 på 15,4.. Hun skal jo først bruge dem om 2-3 mrd og gerne hele vinteren, så ville i ikke ta en 23? .. eller

nogle der har erfaring med mærket og str.?

håber nogle vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Mother-love

MissTas skriver:

Hej piger

har fundet den lækreste vinterstøvle fra Arauto Rap normal pris 800, men sat ned til 375..

er bare i tvivl om str. hun er 17 måneder og bruger nu str. 21/22 alt efter mærke og model. hendes fod måler 13 cm fra hæl til storetå.

Har aldrig prøvet Arauto Rap, men der står at str. 22 har indvendig mål på 14,2 og 23 på 15,4.. Hun skal jo først bruge dem om 2-3 mrd og gerne hele vinteren, så ville i ikke ta en 23? .. eller

nogle der har erfaring med mærket og str.?

håber nogle vil hjælpe

Det er utrolig svært at købe sko før tid. Men hvis hun ligger i en 22 nu hvor der er en lille smugle voksetillæg ville jeg købe 23 ja. Men du kan jo også risikere at hun står stille i at vokse på fødderne. Så hun vil svømme i de sko.
Hvor du omvendt kan risikere at hendes fod tager et ordentligt spring. Her sprang Isabella nærmest str 21 over hvis man tager højde for vokse tillægget. Men tilgengæld har hun kunnevære i en str 22 længe.

Ved godt det er utrolig billigt for dem du har fundet. Men personligtville jeg vente. Og specieltnår hun ikke er ældre.

Anmeld

21. juli 2013

MissTas

Havanagila skriver:

Det er utrolig svært at købe sko før tid. Men hvis hun ligger i en 22 nu hvor der er en lille smugle voksetillæg ville jeg købe 23 ja. Men du kan jo også risikere at hun står stille i at vokse på fødderne. Så hun vil svømme i de sko.
Hvor du omvendt kan risikere at hendes fod tager et ordentligt spring. Her sprang Isabella nærmest str 21 over hvis man tager højde for vokse tillægget. Men tilgengæld har hun kunnevære i en str 22 længe.

Ved godt det er utrolig billigt for dem du har fundet. Men personligtville jeg vente. Og specieltnår hun ikke er ældre.

Ja kan godt være.. Hov skrev forkert mål på 23, de er 14,8 indvendig..

tænker bare at 22 blir for lille hvis hun skal passe dem hele vinteren..

må overveje om jeg tør eller jeg venter .. ellers var de heldigvis ikke dyrere end at jeg måtte købe et par nye..

var oppe i byen og prøve et par ecco på hende.. og dem skulle hun ha i 23 hvis hun skulle passe dem hele vinteren ..

Anmeld

21. juli 2013

MissTas

invendig mål er 14,8 i str. 23.. altså 1,8 cm større end hendes fod nu ca.

Anmeld

21. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er rigtig svært, at købe sko på forhånd. Måske hun næsten ikke vokser, måske hun tager et stort spring. Men vigtigst er, at det slet ikke er sikkert, at mærket/modellen passer til hende. Tøj kan man købe på forhånd, men ikke sko

Anmeld

21. juli 2013

Lilje82

Min erfaring er at lige pludselig, så tager de et ordentligt spring, sidste år måtte vi købe sandaler til ham både først og sidst på sæsonen, på trods af at vi ikke havde købt før tid. Han brugte 23 og havde str. 25 i vinterstøvler, men det er jo bare så forskelligt fra mærke til mærke og hvordan de sidder.

Anmeld

21. juli 2013

Mother-love

MissTas skriver:

Ja kan godt være.. Hov skrev forkert mål på 23, de er 14,8 indvendig..

tænker bare at 22 blir for lille hvis hun skal passe dem hele vinteren..

må overveje om jeg tør eller jeg venter .. ellers var de heldigvis ikke dyrere end at jeg måtte købe et par nye..

var oppe i byen og prøve et par ecco på hende.. og dem skulle hun ha i 23 hvis hun skulle passe dem hele vinteren ..

Ja altså du kan jo altid prøve. Og hvis de er meget store i starten kan du ligge en ekstra sål i

Anmeld

21. juli 2013

MissTas

Lilje82 skriver:

Min erfaring er at lige pludselig, så tager de et ordentligt spring, sidste år måtte vi købe sandaler til ham både først og sidst på sæsonen, på trods af at vi ikke havde købt før tid. Han brugte 23 og havde str. 25 i vinterstøvler, men det er jo bare så forskelligt fra mærke til mærke og hvordan de sidder.

Annastacia har ingen spring taget endnu faktisk.. hendes fødder er vokset lige så stille fra måned til måned.. hendes fod er nu ca. 13 cm. og den tex støvle jeg har fundet er 14,8 i str. 23. tænker bare hvis hun først skal bruge dem om 3 måneders tid og så frem til marts, så må de da ikke være mindre.. ved godt det er svært at købe på forhånd, men ellers må jeg jo købe et par mere hvis det er helt galt.. kan jo håbe jeg er heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.