Er dette en side du ville bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. juli 2013

MorDk

Tendea.dk  

Find din babysitter... Jeg ville ikke være meget for det. Men har jo ikke sat mig ind i sådan noget før så kan jo ikke udtale mig om det. MEN jeg kan bare ikke rigtig lide tanken om at en fremmede skal passe mit barn... Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Ciss

Jeg ville være temmelig desperat, før jeg gjorde det på den måde.

For mig er det rigtig vigtigt, at jeg føler, jeg kan stole på det menneske, som skal passe mine børn - og det er nu en gang meget nemmere med folk man kender. Der er flere teenagere, jeg gerne kan bruge til babysitter - men det er unge mennesker, jeg kender og har kendt et stykke tid, så jeg har et indtryk af, hvem de er, og at de er gode med børn og til at stole på. Om de ikke kan, så er næste skridt for mig at snakke med f eks kollegaer eller andre, jeg stoler på, om de kan anbefale mig en god babysitter.

Anmeld

21. juli 2013

Frejsmor

Jeg kender ikke ret mange sådan her i lokalområdet, som ville kunne fungere som barnepige og det meste familie bor desværre også langt væk, så pasningsmulighederne er få..

Vi brugte en kort periode vores dp-mors datter som barnepige på 16-17år, men hun var til sidst rigtig ustabil og kunne aldrig, når vi spurgte.. Så til sidst blev vi enige om at se om vi kunne finde en anden og det blev så igennem ung-i-huset.dk. Det var ikke uden en del forbehold fra min side, for det er da totalt grænseoverskridende at lade sine børn i hænderne på mennesker man knap kender, men det var det, eller ingen barnepige..

Og det gik heldigvis rigtig fint og hun var til samtale og passede et par gange, mens vi stadig var hjemme, så vi ligesom kunne sikre os at det fungerede!(Vi har dog været så uheldige, at hun nu flytter, så nu må vi på den igen og se om vi kan finde en ny )

Anmeld

21. juli 2013

TNBC

MorDk skriver:

Tendea.dk  

Find din babysitter... Jeg ville ikke være meget for det. Men har jo ikke sat mig ind i sådan noget før så kan jo ikke udtale mig om det. MEN jeg kan bare ikke rigtig lide tanken om at en fremmede skal passe mit barn... Hvad tænker I?

Jeg er derinde, men folk svarer ikke rigtigt. Hvilket irritere mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.