Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, er der nogen der ved det?
Har graviditets cravings! Og de har først lige ramt fryseren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes det plejer at tage et halvt døgns tid Mega belastende at vente på
Laulund87 skriver: Synes det plejer at tage et halvt døgns tid Mega belastende at vente på
Uhhhh. Tak for svar! Men håber inderligt at du tager fejl Kan slet ikke forestille mig at gå i seng, uden at have indtaget mindst 3
Husk at åbne kassen eller tage dem ud af kassen.. Ellers går der for lang tid! Papkassen er isolerende-.-!!
tine1985 skriver: Uhhhh. Tak for svar! Men håber inderligt at du tager fejl Kan slet ikke forestille mig at gå i seng, uden at have indtaget mindst 3
Haha! Jeg krydser for at de er hurtige Jeg har fryseren fuld, de er uundværlige her i varmen!
Vores kom i 17.30 og vi har lige spist de to første
wamse skriver: Vores kom i 17.30 og vi har lige spist de to første
Fantastisk! Så venter jeg bare lige 5-6 timer Om ikke andet kan jeg forkæle mig selv under mit natte tisseri
tine1985 skriver: Ja, er der nogen der ved det? Har graviditets cravings! Og de har først lige ramt fryseren
Monski skriver: Haha de er også gået hen og er blevet min last i min graviditet - i fryseren har vi med cola, appelsin, hindbær, jordbær og vindrue Og Anthon er VILD med at mor køber dem hele tiden
Haha de er også gået hen og er blevet min last i min graviditet - i fryseren har vi med cola, appelsin, hindbær, jordbær og vindrue Og Anthon er VILD med at mor køber dem hele tiden
Bor du tilfældigvis på Vesterbro!?
tine1985 skriver: Bor du tilfældigvis på Vesterbro!?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128