ad er det lige vi lærer vores børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Honningblomst

Hov, skulle stå. HVAD er det lige vi lærer vores børn...

Har I tænkt på det...altså hvad vi ud fra vores egen adfærd lærer vores unger, om naturligt og unaturligt, rigtig og forkert...
Jeg kom til at tænke på det efter et par episoder med mine to yngste drenge...Konrad på 3 år sad i bussen hjem fra Bornholm og sagde se mor, imens han vise mig sine små bitte lyse hår på benene og sagde de skulle barberes væk...hmm...og et par timer efter fik Bertram set en helt naturlig nøgen dame i mit Q blad og råbte ADDDDD,.....det var så fordi hun havde hår på tissekonen.
Ved sørme ikke lige om jeg skal have stor busk og behårede ben nu eller bare acceptere at jeg vidst præger min børn og sætter grænsen for det normale og normen, i vores lille verden.
Har I oplevet noget lignende...
Knus Eva...som bortset fra det bare elsker bladet Q hvor det er helt almindelige kvinder...med rynker, maver, lår og bryster som ligner alle andres på den alder de nu har...skønt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

oo

ja, de ser jo ting, som man måske ikke tænker over!

men jeg vil sige, at min mor var den store buskdame, og der blev ikke barberet nogen steder - jeg er selv næææsten på samme måde. i hvert fald får fisseladenhaven lov til at gro som den vil armhuler tar jeg relativt ofte pga svedlugten og benene får kun hvis jeg skal have bare ben. men mine to søstre derimod barberer hele vejen rundt, så der har min mors hårtema altså ikke slået igennem. eller måske har det, bare på den negative side

på den anden side, Eva, hvis det "værste" Konrad lærer af sin mor er, at han skal barbere ben, så er det da oss heeelt i orden, ikk ??

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

ja, de ser jo ting, som man måske ikke tænker over!

men jeg vil sige, at min mor var den store buskdame, og der blev ikke barberet nogen steder - jeg er selv næææsten på samme måde. i hvert fald får fisseladenhaven lov til at gro som den vil armhuler tar jeg relativt ofte pga svedlugten og benene får kun hvis jeg skal have bare ben. men mine to søstre derimod barberer hele vejen rundt, så der har min mors hårtema altså ikke slået igennem. eller måske har det, bare på den negative side

på den anden side, Eva, hvis det "værste" Konrad lærer af sin mor er, at han skal barbere ben, så er det da oss heeelt i orden, ikk ??

Hæhæ...det har du HELT ret i...der er så mange andre ikke så charmerende sider af mig som han meget gerne må lade være med at arve eller kopiere..
Min mor brugte heller ikke tid på barbering...kun lige på benene når hun skulle ud...jeg syntes det så så fint ud med hår-smiler- da jeg var lille pige...
Knus..

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

HA HA HA HA Hvor sødt   

Knus Diana som ikke kan gøre andet end at smile over hele hoved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.