Dårlig veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

Pcokate

Team Putte skriver:

jeg tror helt klart det vil hjælpe på den dårlige samvittighed pøj pøj med det og held og lykke med bebs nr 2

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

ønskebørn74

Pcokate skriver:

Tak det vil jeg prøve. Jeg er kraftig pco'er og kæmper med vægten mit problem er at jeg ved at kisskosten hjælper med jeg blir så humørsyg med kvalme, forstoppelse og overdrevent træthed selv efter 5 mdr... Hvilken medicin er du på? Og tillykke med tvillingerne

Har lige sendt dig en personlig besked.. Du kan se den ved kuverten øverst på din skærm..

Anmeld

20. juli 2013

Hullabullabulla

Giv dig selv tid og lov til at trække dig lidt tilbage for en stund.. Måtte selv gøre det da vi gik i behandling og mange veninder fik børn så trak mig lidt væk og fokuserede på mig selv hvilket hjalp..

Dog skal man også huske på at det for den fortællende part kan være ligeså svært og grænseoverskridende når man kender hinanden. Jeg var fx den første der fik at vide at min veninde blev gravid med nr 3 4 måneder efter fødsel ved en upser..

For at en lillebror/søster snart finder vej til jer

Anmeld

20. juli 2013

Pcokate

Britt88 skriver:

Giv dig selv tid og lov til at trække dig lidt tilbage for en stund.. Måtte selv gøre det da vi gik i behandling og mange veninder fik børn så trak mig lidt væk og fokuserede på mig selv hvilket hjalp..

Dog skal man også huske på at det for den fortællende part kan være ligeså svært og grænseoverskridende når man kender hinanden. Jeg var fx den første der fik at vide at min veninde blev gravid med nr 3 4 måneder efter fødsel ved en upser..

For at en lillebror/søster snart finder vej til jer

Fik du slet ikke dårlig samvittighed af at trække dig væk? For jeg må jo indenrømme at det er lige det jeg har lyset til.. Tak for og tillykke med det kommende bryllup 

Anmeld

21. juli 2013

Hullabullabulla

Pcokate skriver:

Fik du slet ikke dårlig samvittighed af at trække dig væk? For jeg må jo indenrømme at det er lige det jeg har lyset til.. Tak for og tillykke med det kommende bryllup 

I situationen nej - da jeg blev nødt til at tænke egoistisk, og jeg tror mine veninder forstod det 100 %. Nogle gange kunne jeg godt få lidt dårlig samvittighed men så skrev jeg bare en SMS til dem om hvordan det gik og så var det det.

Efter nogle måneder var jeg igen klar til dem og deres skønne børn

Det er pisse hårdt og det eneste du kan gøre er at fokusere på alt andet. 

Anmeld

21. juli 2013

Pcokate

Britt88 skriver:

I situationen nej - da jeg blev nødt til at tænke egoistisk, og jeg tror mine veninder forstod det 100 %. Nogle gange kunne jeg godt få lidt dårlig samvittighed men så skrev jeg bare en SMS til dem om hvordan det gik og så var det det.

Efter nogle måneder var jeg igen klar til dem og deres skønne børn

Det er pisse hårdt og det eneste du kan gøre er at fokusere på alt andet. 

Tak for dit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.