Træk vejret og tæl til ti...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
3 synes godt om
20. juli 2013

Noahmor

Skal lige have lidt lidt luft.

Er på ferie ophold lige pt og siden igår har svigerforældrene også været her. 

Og hold nu op, jeg er klar til at slagte svigermor. 

Vi er to meget forskellige mennesker og hun mangler altså sociale kompentencer. Hun hører overhovedet ikke, hvad andre siger. 

Hun kan simpelthen kun snakke om gode tilbud hun har købt, jeg har nu hørt ti gange mindst at hun fik ti ferskner for ti kr. (Det kunne virkelig ikke interesserer mig mindre) og de kendte fra bladene. 

Hun respektere ikke min søns grænser. Hun stiller ham simpelthen 10000 spørgsmål oveni hinanden, hvor han råber nej tilbage, fordi han ikke gider svare. 

Når vi andre prøver at føre en samtale snakker hun om noget helt andet, så man ikke kan følge med i den samtale, der faktisk er interessant.

Kan godt klare alt dette i små doser, men nu er jeg ved at være godt fyldt. Godt vi skal hjem imorgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

EnSødMor

Noahmor skriver:

Vi er to meget forskellige mennesker og hun mangler altså sociale kompentencer. Hun hører overhovedet ikke, hvad andre siger. 

Hun kan simpelthen kun snakke om gode tilbud hun har købt, jeg har nu hørt ti gange mindst at hun fik ti ferskner for ti kr. (Det kunne virkelig ikke interesserer mig mindre) og de kendte fra bladene. 

Hun respektere ikke min søns grænser. Hun stiller ham simpelthen 10000 spørgsmål oveni hinanden, hvor han råber nej tilbage, fordi han ikke gider svare. 

Når vi andre prøver at føre en samtale snakker hun om noget helt andet, så man ikke kan følge med i den samtale, der faktisk er interessant.

Kan godt klare alt dette i små doser, men nu er jeg ved at være godt fyldt. Godt vi skal hjem imorgen. 

Puha.... ;-) Kender det.... Du må tidligt i seng... Så skal du tilbringe mindre tid med hende ;p 

Anmeld

20. juli 2013

Noahmor

Frk-S skriver:

Puha.... ;-) Kender det.... Du må tidligt i seng... Så skal du tilbringe mindre tid med hende ;p 

Gik i seng 20.30 igår.  Man er jo så træt, når man er gravid. 

Anmeld

20. juli 2013

Rødhætte

Noahmor skriver:

Åhh de kære svigermødre. Jeg er heller ikke fan af min. Håber du overlever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.