Det er humor :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
6 synes godt om
20. juli 2013

MyLove E

Jeg kørt forbi en Smart (de der helt små biler) med en nummerplade som hed LOL...

Det er fanme humor

Kom med jeres humor indslag fra i dag eller ugens løb:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

HHC88

Har da en lille én

Vi fik en spontan idé at ville grille, så vi tog den hurtige metode og tændte op i en engangsgrill (som vi ellers aldrig plejer). Og det bar det også præg af..

Jeg bemærker først intet, men da der var godt gang i grillen, og jeg kigger derhen, kan jeg se at manden har placeret den oven på 2 ekstra fliser (godt tænkt), men på siden af engangsgrillen står der så med store bogstaver: "IMPORTANT: REMOVE THIS BEFORE USE". 

Der gik heldigvis ikke ild i den Men mindre sjovt synes han det var.. 

Anmeld

20. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
HHC88 skriver:

Har da en lille én

Vi fik en spontan idé at ville grille, så vi tog den hurtige metode og tændte op i en engangsgrill (som vi ellers aldrig plejer). Og det bar det også præg af..

Jeg bemærker først intet, men da der var godt gang i grillen, og jeg kigger derhen, kan jeg se at manden har placeret den oven på 2 ekstra fliser (godt tænkt), men på siden af engangsgrillen står der så med store bogstaver: "IMPORTANT: REMOVE THIS BEFORE USE". 

Hehehe vi har lavet præcis samme fejltrin 

Anmeld

20. juli 2013

HHC88

sommerbarn<3 skriver:

Hehehe vi har lavet præcis samme fejltrin 

Haha. Sådan kan det gå i farten.. Tror at her var det princippet i, at når han er vant til at betjene en stor og meget mere kompleks grill, og det så gik lidt galt ved en engangsgrillen, rammer det ham på stoltheden på den sjove måde 

Anmeld

20. juli 2013

MyLove E

HHC88 skriver:

Har da en lille én

Thi hi mænd og deres grill.. " Det er pappa der styre elementerne" (Jonathan spang joke FANTASTISK)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.