Kobberspiral og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er 23 år. Og har haft kobberspiral i 2 år. Og har intet ubehag haft bortset fra enkelte pletblødninger i ny og næ, det er dog ca. 8 mdr siden. Min cyklus har de sidste 3-4 mdr været på 24-28 dage. Med blødning der varer omkring de 7 dage. Denne gang er dog anderledes. Jeg nåede at være "ren" i 16 dage og så fik jeg den pludselig igen. Den har nu varet i 10 dage, dog hvor styrkelsen er aftaget. Har været meget træt, og haft ondt i ryggen. Her til aften har jeg milde smerter og blødning. Det er vel måske normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

FruStolpe

Om det du oplever er normalt tør jeg ikke udtale mig om. Men jeg vil sige så meget at jeg kun holdt min kobberspiral ud i 1 år inden den røg ud igen.

Jeg havde ikke andet end ureglmæssige blødninger, det var slet ikke til at regne med.

Så måske er det spiralens skyld, men mit råd må være at give lægen et kald på mandag. Ureglmæssige blødninger skal altid tjekkes

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Om det du oplever er normalt tør jeg ikke udtale mig om. Men jeg vil sige så meget at jeg kun holdt min kobberspiral ud i 1 år inden den røg ud igen.

Jeg havde ikke andet end ureglmæssige blødninger, det var slet ikke til at regne med.

Så måske er det spiralens skyld, men mit råd må være at give lægen et kald på mandag. Ureglmæssige blødninger skal altid tjekkes

Tjaaa har ellers været ret tilfreds med den. Men tak for dit råd, vil ringe til lægen på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.