Er det normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Bondepigen

...eller skal jeg være bekymret?

Jeg synes jeg et par gange har oplevet noget rødt/lyserødt snask på Emmas afføring, som ellers er ganske normal. Jeg kan ikke lige huske om hun har fået en lille smule tomat de dage, men har en teori om, at det måske kan være det...så nu vil jeg være lidt obs, når hun får tomat.

Men i dag havde hun decideret slim (hvidligt) på afføringen, ret meget endda, synes jeg. Det er en helt alm. klump (lækkert... I know) hverken for tynd eller for hård. Tænker bare, man skal da ikke have slim i sin afføring???

Tror i jeg skal være bekymret? Hun er 9 mdr. og 3 uger gammel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Vinker

Uuuh dét ved jeg godt nok ikke... Har ikke hørt om det før

Måske det røde godt kan være tomaten. Der er mange fødevarer de ikke helt fordøjer inden det kommer ud igen!

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Det ved jeg godt nok ikke, men nå Lucas får gulerødder kan hans afføring godt blive lidt orange. 

Knus Diana

Anmeld

12. juli 2009

Jules

Hmmm... Det ved jeg godt nok heller ikke søde...
Tro nu ikke det er noget du skal bekymre dig om...
Men hvis du gør så giv da lige lægen et lille kald i morgen just in case...

Anmeld

13. juli 2009

Bondepigen

Tror jeg prøver at se tiden lidt an. I dag er der ingen slim, me nu har hun meget lind afføring. Holder øje med det, og så må jeg jo tage hende til lægen, hvis det ikke bliver bedre.... Tak for svar.

Anmeld

13. juli 2009

kiroo

min pigehar også haft slim i aff. hun var dog lidt ældre, men jeg fik afvide at hendes tarm var irrateret. og hun skulle have skånekost, hvilket var ris og kylling og ingen rå grønsager, helst herller ikke rugbrød, nogen med alle de fiber der er i skulle få termen på overarbejde.. ellers ville jeg da bestemt kigge forbi lægen, hvis det forsætter..

Anmeld

14. juli 2009

Bondepigen

kiroo skriver:

min pigehar også haft slim i aff. hun var dog lidt ældre, men jeg fik afvide at hendes tarm var irrateret. og hun skulle have skånekost, hvilket var ris og kylling og ingen rå grønsager, helst herller ikke rugbrød, nogen med alle de fiber der er i skulle få termen på overarbejde.. ellers ville jeg da bestemt kigge forbi lægen, hvis det forsætter..

Tak for svar. Lige nu er det ok, men kommer det igen smutter vi til lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.