I forgårs var Noah og jeg ved søen/åen og han jagtede frøer og hyggede rigtig så idag ville han gerne derned igen!
I forgårs fandt Noah en halskæde i vandkanten. Sådan en lædersnor med en perle (den lignede sådan noget billigt noget man kan købe på markeder), jeg tænkte nogen nok havde tabt den så jeg sagde han bare skulle ligge den på græsset hvis de nu kom og ledte efter den.
vi pakkede spand, net og kørte forbi og hentede en af hans kegekammerater og så gik turen til søen!
kort efter vi kom råber Noah se mor! Jeg troede de havde fået fat på frøen men næh nej der stod ungerne med hånden fuld af smykker
Det var en blandet landhandel men et par sølvarmbånd, sølvhalvskæder mm ialt 8-10 ting
I blandt var sådan et doggy tag som soldaterne har med navn på så jeg slog navnet op og lagde en besked på svareren at de kunne kontakte mig og at vi ville køre ned på politistationen med det når vi havde fisket færdig!
på politistationen røg det vist bare ned til hittegods så jeg sendte et billede af doggy tagget til det nummer jeg fandt og så må vi håber tingene finder den rigtige vej!
Anmeld