En anderledes fangst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
11 synes godt om
19. juli 2013

kirsti

I forgårs var Noah og jeg ved søen/åen og han jagtede frøer og hyggede rigtig så idag ville han gerne derned igen!

I forgårs fandt Noah en halskæde i vandkanten. Sådan en lædersnor med en perle (den lignede sådan noget billigt noget man kan købe på markeder), jeg tænkte nogen nok havde tabt den så jeg sagde han bare skulle ligge den på græsset hvis de nu kom og ledte efter den.

vi pakkede spand, net og kørte forbi og hentede en af hans kegekammerater og så gik turen til søen!

kort efter vi kom råber Noah se mor! Jeg troede de havde fået fat på frøen men næh nej der stod ungerne med hånden fuld af smykker  Det var en blandet landhandel men et par sølvarmbånd, sølvhalvskæder mm ialt 8-10 ting

I blandt var sådan et doggy tag som soldaterne har med navn på så jeg slog navnet op og lagde en besked på svareren at de kunne kontakte mig og at vi ville køre ned på politistationen med det når vi havde fisket færdig!

på politistationen røg det vist bare ned til hittegods så jeg sendte et billede af doggy tagget til det nummer jeg fandt og så må vi håber tingene finder den rigtige vej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor mystisk! Det lyder som en tyv der har dumpet det han ik ku sælge/ bruge! Vh stine

Anmeld

19. juli 2013

kirsti

StineW79 skriver:

Ej hvor mystisk! Det lyder som en tyv der har dumpet det han ik ku sælge/ bruge! Vh stine

det er helt sikkert noget i den stil, det mærkelige er at ejeren af doggy tagget og hans kone tilsyneladende har været døde i flere år så det må jo have ligget der længe. Det undre mig så bare ingen har set det før for der er kun 20cm dybt og der render rigtig mange børn der og leger hver dag

Anmeld

19. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
kirsti skriver:

det er helt sikkert noget i den stil, det mærkelige er at ejeren af doggy tagget og hans kone tilsyneladende har været døde i flere år så det må jo have ligget der længe. Det undre mig så bare ingen har set det før for der er kun 20cm dybt og der render rigtig mange børn der og leger hver dag

Ja det er da virklig mærkligt! Men måske har de lagt begravet under blade og grene osv, også nu det har været så varmt, er noget sf vandet fordampet og det er kommet frem igen... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.