Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er op til en selv, hvad man synes. Vores datter var under 1/2 år, da hun var med i Lalandia
spj skriver: Skal børnene være før de kan komme med i et vandland i et sommerland? Tænker selvfølgelig på at det kun skal være hvis vejret er rigtig varmt.
Skal børnene være før de kan komme med i et vandland i et sommerland? Tænker selvfølgelig på at det kun skal være hvis vejret er rigtig varmt.
Vi tager i lalandia til august, og der er anemone 6 mdr og den store er næsten 3 år... Så holder vi bare lidt flere pauser på land
hvis du når du skriver sommerland tænker på djurs, fårup og lign. så plejer de at have baby/småbørns afd.
Tror ikke der er nogen aldersgrænser. Men ellers kik på deres hjemmesider, der vil det nok stå
MoarHvidovre skriver: Det er op til en selv, hvad man synes. Vores datter var under 1/2 år, da hun var med i Lalandia
2babygirls skriver: Vi tager i lalandia til august, og der er anemone 6 mdr og den store er næsten 3 år... Så holder vi bare lidt flere pauser på land
marieo skriver: hvis du når du skriver sommerland tænker på djurs, fårup og lign. så plejer de at have baby/småbørns afd. Tror ikke der er nogen aldersgrænser. Men ellers kik på deres hjemmesider, der vil det nok stå
spj skriver: Nu tænker jeg mere på et badeland uden for i et sommerland.Hvor dejligt i skal til Lalandia. Det gad jeg også godt.
Nu tænker jeg mere på et badeland uden for i et sommerland.Hvor dejligt i skal til Lalandia. Det gad jeg også godt.
Du kan evt købe en uv dragt med lange ærmer og ben, så tror jeg sagtens i kan tage afsted.
Det tror jeg ikke der er andre end jer der bestemmer. Men jeg ville nu ikke vælge en af de dage hvor der var/er stegende hedt når i har sådan en lille en med.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128