Flere øjne, tak (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Jeg ser stregen .. 

Tak

Håber også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Albertsen92

Jeg ser 2 streger

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Jeg ser 2 streger

Tak

Vi håber

Anmeld

19. juli 2013

Christina74

Jeg kan også svagt ane den anden streg

Hvis jeg var dig så ville jeg tage en clear blue digital, det gjorde jeg da jeg var 3+3 og den var positiv. Hos matas koster en 90,- 

Anmeld

19. juli 2013

Swerg

Jeg havde sådan en streg i mandags og jeg fik min mens

krydser fingre for dig 

Anmeld

19. juli 2013

aarhusmor

De fleste strimmeltests måler fra 20 miu/l. Nogen gange får man streger på dem som er lavere. Når testen har ligget lidt for længe, så kan der komme en streg som den du viser. Jeg kan sagtens se stregen og håber den bliver tydligere. prøv om 2-3 dage igen.

Nogen skriver Valmed, men igennem mange år har jeg set Valmed lave falske positive test.

En skriver Clearblue. Men det hjælper dig ikke lige nu, hvis du har under 20 miu/l. Mener de måler fra 50 miu/l, men det kan jo være ændret.
Om 2-3 dage burde du kunne få en svag positiv på Clearblue. Før det, er det spild af penge.
Krydser fingre for dig at den er der

Anmeld

19. juli 2013

Sujan

For mig ser den desværre negativ ud

Anmeld

19. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Overskriften siger sig selv. 

Min cyklus varierer fra 30 dage til 28. 

Så enten er jeg 3+5 eller 3+3.

Ser desværre kun 1 streg, test igen om et par dage

Anmeld

19. juli 2013

Tulipan

Kan godt se en utydelig streg 2. Men pas på med at glæde dig for tidligt for det kan sagtens blive til en bio når du tester så tidligt. Det er derfor man skal vente til 4+0 

Lad være med at bruge Valmed, de giver ofte falsk positiv

Rigtig meget held og lykke, håber der er gevinst og den blir tydeligere!!

Anmeld

19. juli 2013

Christina74

aarhusmor skriver:

De fleste strimmeltests måler fra 20 miu/l. Nogen gange får man streger på dem som er lavere. Når testen har ligget lidt for længe, så kan der komme en streg som den du viser. Jeg kan sagtens se stregen og håber den bliver tydligere. prøv om 2-3 dage igen.

Nogen skriver Valmed, men igennem mange år har jeg set Valmed lave falske positive test.

En skriver Clearblue. Men det hjælper dig ikke lige nu, hvis du har under 20 miu/l. Mener de måler fra 50 miu/l, men det kan jo være ændret.
Om 2-3 dage burde du kunne få en svag positiv på Clearblue. Før det, er det spild af penge.
Krydser fingre for dig at den er der

Alt respekt for dine erfaringer, men jeg er dybt uenig

Valmed virkede fint for mig for 13 år siden, men prøvede den ikke denne gang.

Men clear blue digital var den der først, viste en rigtig positiv for os denne gang.   Hvor 4-5 forskellige andre viste negativ eller falsk positiv efter 40 minutter /2 timer.

Jeg fik først positiv på andre test inden for tid, 2 dage senere selvom de målte fra 20 miu/l.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.