Cyklus efter fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger 

Er der nogen af jer hvis cyklus blev smadret totalt efter fødsel ?

Hvis ja - er den blevet normal igen, og er du blevet gravid igen ?

Det er knap 5 måneder siden jeg fødte og vi vil rigtig gerne lave en nr 2 om max 6 måneder - men det kræver jo en regelmæssig cyklus.

Min cyklus før graviditet var på 35 dage sharp med æl på 21. dagen. Nu er den over 40 dage, og på skrivende stund nu 50. dagen med brunt udflåd de sidste 5 dage, men et trusseindlæg om dagen har været nok.

Jeg er overvægtig men igang med kostomlægning. Er bange for at vi ikke kan få en nr 2 (vi kæmpede i forvejen med at få den første)

øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Morigen

Der gik næsten et år efter jeg havde født til jeg fik mens første gang. Det passede med min cyklus, 28 dage efter jeg var stoppet med at amme kom det.

Har så været på P-piller siden jeg fik mens første gang efter at jeg var stoppet med at amme.  Har lige lagt p-pillerne for et par uger siden, så nu må vi se hvor lang tid der kommer til at gå.

Men kan fortælle dig en opmundtrende historie. Vi har nogle bekendte, der fik hjælp til deres den første, men nr 2 kom helt af sig selv.

Og et vennepar der også fik hjælp til den første hun er nu gravid med nr. 2 og det var ikke planlagt  Så der er håb for jer at det godt kan lade sig gøre.

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Morigen skriver:

Der gik næsten et år efter jeg havde født til jeg fik mens første gang. Det passede med min cyklus, 28 dage efter jeg var stoppet med at amme kom det.

Har så været på P-piller siden jeg fik mens første gang efter at jeg var stoppet med at amme.  Har lige lagt p-pillerne for et par uger siden, så nu må vi se hvor lang tid der kommer til at gå.

Men kan fortælle dig en opmundtrende historie. Vi har nogle bekendte, der fik hjælp til deres den første, men nr 2 kom helt af sig selv.

Og et vennepar der også fik hjælp til den første hun er nu gravid med nr. 2 og det var ikke planlagt  Så der er håb for jer at det godt kan lade sig gøre.

Ja der er heldigvis håb det er bare irriterende at have så lang en cyklus for så daler chancerne en del

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Flere der vil byde ind ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.