Hej piger
Har brug for jeres råd,hjælp og mening.
Sagen er den at jeg er "alene" om barnet. Jeg har dog til for 3 mdr siden mødt min nuværende fantastiske kæreste, som både har taget mig og baby med! Forstået på den måde at vi "leger" baby er hans eget. Og han glæder sig sådan til at være der for hende!
' kunne ikke ønske anden mand i mit liv end ham, han vil være med i alt, kysse, kramme, snakke til maven osv. Han er fantastisk!
Dog..... Har vi haft vores kriser allerede og har til for en måned siden boede i hans 25-30 kvm lejlighed. Så man får lidt for meget af hinanden. Men 1juni fik jeg min egen lejlighed, som vi kalder vores andet hjem. (' han kan ikke li tanken om at bo hver for sig' )
Nå. Til sagen....
Planen er at vi meget gerne skulle flytte sammen i denne 'min' lejlighed.
Men at vi har sagt til os selv at vi først vil vente til baby er kommet, for at se hvordan tingene forløser sig når hun er kommet. Jeg tænker at det smartest ikke at forhaste, både af hans situation han mister sin bolig hvis han flytter her op og det ikke fungere, og jeg har ikke nogle sikkerhed for at han bliver ved mig, så derfor har vi aftalt at når baby er kommet og rutinen og dagligdagen er igang er planen at vurderer om evt flytning sammen skal påbegynde.
MEN.... Hvad gør jeg?
Vi tit sammen har dog dage vi sover hver for sig men det mest vi sover sammen. Når nu sundhedsplejesken kommer forbi efter fødslen osv, vil jeg jo gerne have at jeg holder mig til loven for har på ingen måder lyst til at bedrage det danske samfund og være en nasser!
Kærlighed vægter højre end penge!!
Men vi vil jo heller ikke flytte sammen med det samme fordi at det siger loven. Men istedet lige indfinde os i de nye roller og se om han virkelig er der når det bliver Real life!!
Er der nogle gode råd eller nogle der ved hvad jeg sksl passe på med. Eller nogle jeg kan fortælle planen til så de ligesom er "forberedt" og en anonym henvendelse ikke spolere det helt og jeg bliver klantet for noget ulovligt?
Anmeld