Gode råd til at hele et såret hjerte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
13 svar
6 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har brug for nogle råd, for jeg er blevet godt og grundigt såret.. Faderen til min søn, den mand jeg stolede på aller mest i hele verden.. Er gået bag om ryggen på mig og har en anden!  Den er hård at sluge!!!! Hvordan kommer man sig nemmest over det? Glæder mig bar e til at komme på den anden side af sorgen! 

tak fordi i læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har brug for nogle råd, for jeg er blevet godt og grundigt såret.. Faderen til min søn, den mand jeg stolede på aller mest i hele verden.. Er gået bag om ryggen på mig og har en anden!  Den er hård at sluge!!!! Hvordan kommer man sig nemmest over det? Glæder mig bar e til at komme på den anden side af sorgen! 

tak fordi i læste med!

Har selv prøvet det og jeg tilgav og det skete igen igen og igen og igen..indtil jeg tog skridten og valgte at blive single mor for lidt over 1 år siden du er velkommen til at skrive privat hvis du vil

Anmeld

18. juli 2013

chael

Min erfaring.... TID!!!!!

Det tager tid... Og du SKAL give det tid!!! Det er det eneste der hjælper...

Vil så også lige sige, at en masse byture med veninderne og shopping, altid kan hjælpe lidt...

Og så prøv at være så lidt alene med tankerne, som det er muligt, men hav nogen at tale med. Selvfølgelig er det vigtigt at man også kan være alene og græde og skrige. Men også vigtigt at have en god veninde. Ikke fordi man SKAL snakke, men bare selskabet.

Kæmpe kram og knus...

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

Har selv prøvet det og jeg tilgav og det skete igen igen og igen og igen..indtil jeg tog skridten og valgte at blive single mor for lidt over 1 år siden du er velkommen til at skrive privat hvis du vil

Jeg har ikke engang muligheden for at tilgive, det er hende han vil..  Kan bare ikke forstå at han kan vælge hans familie fra?? Det er mig en gåde!!! 

Anmeld

18. juli 2013

chael

Anonym skriver:

Hej piger. 

tak fordi i læste med!

Og lige et spørgsmål ?

Har du eller han valgt at gå?

Eller vil I prøve at give det en chance ?

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

Min erfaring.... TID!!!!!

Det tager tid... Og du SKAL give det tid!!! Det er det eneste der hjælper...

Vil så også lige sige, at en masse byture med veninderne og shopping, altid kan hjælpe lidt...

Og så prøv at være så lidt alene med tankerne, som det er muligt, men hav nogen at tale med. Selvfølgelig er det vigtigt at man også kan være alene og græde og skrige. Men også vigtigt at have en god veninde. Ikke fordi man SKAL snakke, men bare selskabet.

Kæmpe kram og knus...

Tusind tak for det!! Må gøre nogle af tingene! Er ikke alene så det er rart! men spørgsmålene flyver rundt i mit hoved, hvorfor??!

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

Og lige et spørgsmål ?

Har du eller han valgt at gå?

Eller vil I prøve at give det en chance ?

Nej, han har valgt hans familie fra!!  Fordi han er blevet forelsket i hende..

Anmeld

18. juli 2013

chael

Anonym skriver:

Nej, han har valgt hans familie fra!!  Fordi han er blevet forelsket i hende..

Det er utroligt respektløst, at han ikke liiiiige vælger at afslutte med dig først.

Men de største skvat skal helst have en krykke...

Så rejs dig når tiden er og jeg LOVER dig du kommer stærk ud på den anden side !!!

Er alene med 3, du skriver bare privat hvis du vil have "råd" ...

?

Anmeld

18. juli 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Jeg har ikke engang muligheden for at tilgive, det er hende han vil..  Kan bare ikke forstå at han kan vælge hans familie fra?? Det er mig en gåde!!! 

Nej i know, ville ønske jeg aldrig havde tilgivet første gang.. 

Men nogle mennesker tænker ikke så lang, men du skal 1000% nok klare dig selvom det er hårdt tro mig jeg tænkte det samme som dig og der var 5-10 andre piger end mig og nøj hvor følte jeg mig beskidt men du er mere værd end det man kan ikke altid styre sine følelser men så kunne han havde fortalt dig at han ikke længere var forelsket i dig og ønskede at se andre  ved godt det ikke er det fedeste men det er ærligt og så er det ikke ligeså hårdt som hvis man er blevet løjet overfor 

Anmeld

18. juli 2013

Leonora

Det er vigtigt at du giver dig selv lov til at være ked af det.
Der er ingen der kan presse dig ud i andre følelser.

Og det kan tage tid .
Men du skal nok komme over det.
Tal om dine følelser til dem du er fortrolige med. Stop ikke dig selv selvom du føler at du siger det samme igen og igen.
Det er ok at være ked af det... Sig det til dig selv.

Men du skal nok komme over det. Og blive glad igen.
Tilbring tid med dem du holder af og stoler på.

Håber snart du kommer igennem.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.