I tvivl om løbet er kørt i denne cyklus :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
26 svar
1 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Godaften.. 

Håber måske nogen kan hjælpe. 

Jeg er på cyklus dag 18. Opdagede igår da jeg tørrede mig at det var noget brunligt udflåd på papiret. Men kun en gang da jeg tørrede mig. I dag er der igen lidt på papiret når jeg tørre mig.

Vil i mene løbet er kørt for mig i denne cyklus?

Havde mandag og tirsdag mens lignende smerter. HAr haft kvalme den seneste uge samt ømme brystvorter og lidt svimmelhed. Derudover har jeg haft smerter i lænnen. 

Håber ikke det min mens der allerede kommer igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Godaften.. 

Jeg er på cyklus dag 18. Opdagede igår da jeg tørrede mig at det var noget brunligt udflåd på papiret. Men kun en gang da jeg tørrede mig. I dag er der igen lidt på papiret når jeg tørre mig.

Havde mandag og tirsdag mens lignende smerter. HAr haft kvalme den seneste uge samt ømme brystvorter og lidt svimmelhed. Derudover har jeg haft smerter i lænnen. 

Slet ingen der har nogle erfaringer/råd eller andet?

Anmeld

18. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Godaften.. 

De gange jeg har været ud for det, kom menstruationen desværre i sidste ende  

Anmeld

18. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

Godaften.. 

Jeg havde en lille pletblødning svarende til 3+4. Jeg har nu en lille dreng på 19 uger (: 

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

De gange jeg har været ud for det, kom menstruationen desværre i sidste ende  

Hmm. Håber ikke det ender sådan. Men hvis det Gør må menstruation godt bare melde sig så man kan komme videre. HeHe

Men det har kun været meget lidt igår og meget lidt i dag.

Ifølge terminsberegner burde jeg have ægløsning den 15 men min test var mest tydelig den 8 og 14. 

Ifølge beregneren ville jeg være 2+3 så mit håb er ikke helt ude. Af hvad jeg har hørt så er håbet først ude når der er rødt udflåd eller blod. Og det er der intet af 

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg havde en lille pletblødning svarende til 3+4. Jeg har nu en lille dreng på 19 uger (: 

Tillykke med ham <3 

Så du tror ikke at alt håb er ude endnu? 

Som skrevet ovenfor så har der intet rødt blod været hvilket jeg tolker som positivt. Ifølge beregneren vil jeg kun varer 2+3 i dag. Og havde muligvis ægløsning omkring den 8 eller 14. 

Krydser for at alt håb endnu ikke er ude. 

Anmeld

18. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

Tillykke med ham <3 

Så du tror ikke at alt håb er ude endnu? 

Som skrevet ovenfor så har der intet rødt blod været hvilket jeg tolker som positivt. Ifølge beregneren vil jeg kun varer 2+3 i dag. Og havde muligvis ægløsning omkring den 8 eller 14. 

Krydser for at alt håb endnu ikke er ude. 

Tusind tak (:

Håbet er ikke ude før mens dukker op! 

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Tusind tak (:

Håbet er ikke ude før mens dukker op! 

Skal være ærlig og sige at jeg har fulgt dig en del på sidelinjen. ;-)

Nej det har du ret i. Men det svært at vide hvornår den kommer. Det var lidt nemmere da man var på p-piller.:-)

Anmeld

18. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

Skal være ærlig og sige at jeg har fulgt dig en del på sidelinjen. ;-)

Nej det har du ret i. Men det svært at vide hvornår den kommer. Det var lidt nemmere da man var på p-piller.:-)

Eij, nu bliver jeg da helt vildt nysgerrig! 

Det er SÅ meget nemmere, når man kan beregne og planlægge vha. p-piller.. Min cyklus var svingende fra 28-35 dage efter p-pille stop; frustrerende! 

Anmeld

18. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Hmm. Håber ikke det ender sådan. Men hvis det Gør må menstruation godt bare melde sig så man kan komme videre. HeHe

Men det har kun været meget lidt igår og meget lidt i dag.

Ifølge terminsberegner burde jeg have ægløsning den 15 men min test var mest tydelig den 8 og 14. 

Ifølge beregneren ville jeg være 2+3 så mit håb er ikke helt ude. Af hvad jeg har hørt så er håbet først ude når der er rødt udflåd eller blod. Og det er der intet af 

Jeg håber heller ikk for dig, at det går sådan... Det kan jo sagtens være du er heldig, og nej... Håbet er ikk ude, når menstruationen ikk er kommet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.