Delle over arret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.306 visninger
12 svar
3 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger . Jeg fik for 14 måneder siden kejsersnit og jeg har så fået en mellem delle lige over som nærmest hviler på arret .. Hvis i forstå ..

Hvordan får jeg den væk ?? Nogen ideer til øvelser som virker ?

Jeg havde den ikk min søn og der var alt væk efter 12 måneder .. Nu er jeg 165 høj . Og vejer 76,7 .. ( vejede 82 før ! ) så har tabt mig på 2 uger .. Uden at ændre noget ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Mother-love

Jeg følger lige med. Jeg har den nemlig også. Jeg jeg har kun fået Ks en gang. Og synes også den er ret træls.

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg følger lige med. Jeg har den nemlig også. Jeg jeg har kun fået Ks en gang. Og synes også den er ret træls.

Du skal være velkommen

Ja den er dum

Min den første fik jeg flad mave igen . Men ikk denne gang øv og jeg prøver virkelig at træne

Anmeld

18. juli 2013

maria_wlt

Det er gaven 

Inden jeg blev gravid vejede jeg 72 kg (Er 183 høj) Var godt tynd og ikke en eneste delle..

Nu vejer jeg igen 72 kg og har 1 kæmpe delle og 2 små.. Har en smule hænge mave nu ved arret faktisk.. Tror aldrig at jeg får det væk 

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger . Jeg fik for 14 måneder siden kejsersnit og jeg har så fået en mellem delle lige over som nærmest hviler på arret .. Hvis i forstå ..

Hvordan får jeg den væk ?? Nogen ideer til øvelser som virker ?

Jeg havde den ikk min søn og der var alt væk efter 12 måneder .. Nu er jeg 165 høj . Og vejer 76,7 .. ( vejede 82 før ! ) så har tabt mig på 2 uger .. Uden at ændre noget ..

hvis du finder løsningen så skriv endelig!

jeg fik AKS for snart 5 år siden og jeg har trænet når jeg ikke har været gravid... og der fik jeg det til at lyde som om det var ofte er min 3 graviditet så er det ikke men jeg har endnu ikke fundet "vidundermidlet" og jeg har trænet hver dag når jeg kunne self... -.-

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Det er gaven 

Inden jeg blev gravid vejede jeg 72 kg (Er 183 høj) Var godt tynd og ikke en eneste delle..

Nu vejer jeg igen 72 kg og har 1 kæmpe delle og 2 små.. Har en smule hænge mave nu ved arret faktisk.. Tror aldrig at jeg får det væk 

Kan man levere gaven tilbage ? For det er en dårlig gave så , hvis den bliver der haha .

Okaj jeg har så kun en mellem str ;D og så har jeg dem i sidderne .. Og de skal væk nu ! Om to måneder rejser jeg på ferie ! Og så skal de helst være væk

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hvis du finder løsningen så skriv endelig!

jeg fik AKS for snart 5 år siden og jeg har trænet når jeg ikke har været gravid... og der fik jeg det til at lyde som om det var ofte er min 3 graviditet så er det ikke men jeg har endnu ikke fundet "vidundermidlet" og jeg har trænet hver dag når jeg kunne self... -.-

Jeg skriver når jeg finder den !

Ihh ja , lød som om du trænede hver dag ;D haha ej . Det kan da bare ikk passe man ik kan få den væk den er jo grim
Altså

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg skriver når jeg finder den !

Ihh ja , lød som om du trænede hver dag ;D haha ej . Det kan da bare ikk passe man ik kan få den væk den er jo grim
Altså

åh jamen det var godt, rart at vide vi ikke misforstod hiannden haha

ej men grim det tror jeg ikke engang ordet er for det

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

åh jamen det var godt, rart at vide vi ikke misforstod hiannden haha

ej men grim det tror jeg ikke engang ordet er for det

Haha

Synes faktisk det for dårligt vi skal have denne grimme djævel bare fordi man får akut kejsersnit

Det gir ikk et selvtillid boost

Anmeld

4. august 2013

EnSødMor

Jeg har den desværre også, men har fået mindsket den, med træning, sund mad og hulahop... Det hjælper...  Nu er min ikke så stor mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.