problemer med at finde hoved og hale i cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

DianaRJS

NessaXenia skriver:

Frustrerende.. Hvordan fandt du æl? Prøvede i jer bare frem eller brugte ud æl teste?

vi gjorde det at vi ehhhh lavede alle børnene på ppiller og tvillinger jeg venter nu på ppiller og et sprunget kondom så ingen af mine er faktisk planlagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

NessaXenia

DianaRJS skriver:

vi gjorde det at vi ehhhh lavede alle børnene på ppiller og tvillinger jeg venter nu på ppiller og et sprunget kondom så ingen af mine er faktisk planlagt

Okay så kan man ikkr lige smmenligne eftersom dine børn ikke var planlagt og ikke disideret ledte efter æl

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

NessaXenia skriver:

Okay så kan man ikkr lige smmenligne eftersom dine børn ikke var planlagt og ikke disideret ledte efter æl

nej men var nu altså også mere cyklus jeg tænkte på altså at min ændrede sig efter, men efter hvad jeg har kunnet mærke har jeg haft æl inden da omkring d. 22 hver månede

Anmeld

19. juli 2013

NessaXenia

DianaRJS skriver:

nej men var nu altså også mere cyklus jeg tænkte på altså at min ændrede sig efter, men efter hvad jeg har kunnet mærke har jeg haft æl inden da omkring d. 22 hver månede

ja det rigtigt.. tror ikke der er så meget at gøre i fht at få regelmæssig cyklus, det kommer vel af sig selv, under normale omstændigheder..

har bestilt æl-teste, så må de vise mig svaret når man ikke selv kan tyde kroppens symptomer

Anmeld

19. juli 2013

DianaRJS

NessaXenia skriver:

ja det rigtigt.. tror ikke der er så meget at gøre i fht at få regelmæssig cyklus, det kommer vel af sig selv, under normale omstændigheder..

har bestilt æl-teste, så må de vise mig svaret når man ikke selv kan tyde kroppens symptomer

nej ville da ihvertfald været rart for nogen hvis de selv var herre over det

men lyder som en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.