moooooar jeg har ryddet op nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
19 synes godt om
18. juli 2013

DianaRJS

en fornøjelse at høre indtil man så komemr derind...

han skal have stor ros for at have fjernet ALT fra gulvet mener vikrelig ALT, og tanken fra mit hovede lød på " da jeg var lille smed jeg tingene UNDER sengen, for så var jeg sikekr på min mor ikke så det" men sebastians tanke må have været " hvis nu jeg smider det hele OVERPÅ sengen, så ser mor det og rydder op for mig" ?

alle hans ting lagde oven på hans seng, kasser, sækkestole, værktøjsbord, hoppe hest, og hvad han ellers har på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

LilleLene

DianaRJS skriver:

en fornøjelse at høre indtil man så komemr derind...

han skal have stor ros for at have fjernet ALT fra gulvet mener vikrelig ALT, og tanken fra mit hovede lød på " da jeg var lille smed jeg tingene UNDER sengen, for så var jeg sikekr på min mor ikke så det" men sebastians tanke må have været " hvis nu jeg smider det hele OVERPÅ sengen, så ser mor det og rydder op for mig" ?

alle hans ting lagde oven på hans seng, kasser, sækkestole, værktøjsbord, hoppe hest, og hvad han ellers har på gulvet

haha fedt !

det gjorde jeg også DA JEG GIK PÅ EFTERSKOLE

ind under sengen og under dynen

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

LilleLene skriver:

haha fedt !

haha gjorde det dog kun da jeg var på sebastians alder

men er sikker på han havde gennemtænk den

Anmeld

18. juli 2013

MortilElias2010

LilleLene skriver:

haha fedt !

Så er vi to - jeg gik dog bare indtil jeg fik gæster PÅ mit tøj på gulvet ellers røg det i skabet hulter til bulter. Har stadigvæk hulter til bulter i mit skab den dag idag til stor irritation for min mand som er ORDENSmenneske  Han har dog sine egne to skabe så han burde jo slet ikke være irriteret da han aldrig kommer i mit skab  

Anmeld

19. juli 2013

LilleLene

MortilElias2010 skriver:

Så er vi to - jeg gik dog bare indtil jeg fik gæster PÅ mit tøj på gulvet ellers røg det i skabet hulter til bulter. Har stadigvæk hulter til bulter i mit skab den dag idag til stor irritation for min mand som er ORDENSmenneske  Han har dog sine egne to skabe så han burde jo slet ikke være irriteret da han aldrig kommer i mit skab  

haha

godt jeg ikke er det eneste rodehovede her inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.