Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde mens den 28 sidste månede..
meen! skal jeg tæller fra den 28 og så 28 dage - cykuls..( på 28 dage) eller fra hvor min mens stoppede .. hmm?
ville gerne vide hvornår jeg kan teste nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
28 dage frem*
Camille Mørch Andersen skriver: Havde mens den 28 sidste månede.. meen! skal jeg tæller fra den 28 og så 28 dage - cykuls..( på 28 dage) eller fra hvor min mens stoppede .. hmm? ville gerne vide hvornår jeg kan teste nemlig
Vil gå ud fra at man regner en cyklus fra første mens dag til første mens dag og får man ikk sin mens grundet en graviditet så er man 4+0 som regel
Så hvis jeg havde min mens sidst den 28/6
så ville jeg beregne til min mens (ikke dukker op ) d. 25/7??? og ville så kunne teste den 25-27 /7 imellem ..
Camille Mørch Andersen skriver: Så hvis jeg havde min mens sidst den 28/6 så ville jeg beregne til min mens (ikke dukker op ) d. 25/7??? og ville så kunne teste den 25-27 /7 imellem ..
Jeps
Miin'Baby'Mus skriver: Jeps
tak for hjælpen! krydser fingre!
har indtil vidre ikke fået brunt udflåd som jeg plejer en uge inden min mens!! WII!
men kun lyserødt.. hmm what to do..
man må jo bare krydse fingre!
Camille Mørch Andersen skriver: tak for hjælpen! krydser fingre! har indtil vidre ikke fået brunt udflåd som jeg plejer en uge inden min mens!! WII! men kun lyserødt.. hmm what to do.. man må jo bare krydse fingre!
Ja ventetiden er altid den værste Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128