Dagen starter godt! Vi er på ferie, solen skinner og vi tager på formiddagstur til stranden. Der er masser af plads og den lille på 20 måneder farer rundt.

Så kommer en mand gående med sin hund i snor. Vores dreng er meget vant til hunde og elsker dem! Derfor går han lystigt imod dem. Manden stopper op, siger hej til drengen og lader ham klappe hunden. Han klapper forsigtigt, ligesom han har lært, men 2sek efter vender hunden sig hurtigt rundt og bider vores lille stakkels dreng!!!

Han græder selvfølgelig helt vildt og manden er ligeså chokeret som os og undskylder mange gange og fortæller at det aldrig er sket før. Hunden er 9 år og har altid været fantatisk med børn. Åbenbart bare ikke lige idag

Vi tager hurtigt forbi en læge, som vurderer at det heldigvis kun er overfladiske sår, og vi kan nøjes med at smøre noget penicillin på. Den lille har taget det flot og var allerede klar på at smile og snakke en masse hos lægen, men for pokker hvor gør det ondt at se på. Et kæmpe tandsæt, lige der på den lille kind

Det værste er næsten at vide, at man bare ikke kan vide sig sikker på de kræ

hele min og min kærestes familie har hunde, store og små, og dem kan vi jo faktisk heller ikke stole på.

puha, jeg kan mærke det har sat en seriøs skræk i livet på mig.

Hilsen en ked Mor11
Anmeld