Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... At vi bor i drømmehuset.... Puha, jeg kan slet ikke fatte det altså, det er så vildt at vi får huset fra vores drømme imellem vores hænder at vi rent faktisk får så meget plads at vi ikke helt ved hvad vi skal gøre med den..
Wooow det er en underlig følelse og især fordi hvis man bare tænker 3 år tilbage så så vores økonomi bestemt ikke ud til at kunne bo i et hus til over en million kroner (I jylland vel at mærke) Men vi har spinket og vi har sparet, vi har levet af 1500 kroner på en hel måned og ja det har fandeme været hårdt når man har haft et lille barn som Silas jo var dengang for 2 år siden.. Men vi er kommet op af hullet og nu kan vi høste frugten af vores sparerunde...
I morgen skal jeg op til køreprøve og efter weekenden skal vi ud og kigge på bil... Det går meget stærkt med alting lige for tiden, men hold da op hvor er det vidunderligt at føle sig som en "normal" dansk familie...
Nå, jamen det var vist bare lige et lille glædesindlæg fra mig af... Kryds fingre for mig i morgen klokken 11.15 og hold jer væk fra Mors medmindre I har tænkt jer at køre pænt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke med køreprøven i morgen!
Og tillykke med huset. Hårdt arbejde betaler sig, og det er dejligt for jer, at I nu lige om lidt kan høste frugterne.
God sommer!
Muhmi skriver: ... At vi bor i drømmehuset.... Puha, jeg kan slet ikke fatte det altså, det er så vildt at vi får huset fra vores drømme imellem vores hænder at vi rent faktisk får så meget plads at vi ikke helt ved hvad vi skal gøre med den.. Wooow det er en underlig følelse og især fordi hvis man bare tænker 3 år tilbage så så vores økonomi bestemt ikke ud til at kunne bo i et hus til over en million kroner (I jylland vel at mærke) Men vi har spinket og vi har sparet, vi har levet af 1500 kroner på en hel måned og ja det har fandeme været hårdt når man har haft et lille barn som Silas jo var dengang for 2 år siden.. Men vi er kommet op af hullet og nu kan vi høste frugten af vores sparerunde... I morgen skal jeg op til køreprøve og efter weekenden skal vi ud og kigge på bil... Det går meget stærkt med alting lige for tiden, men hold da op hvor er det vidunderligt at føle sig som en "normal" dansk familie... Nå, jamen det var vist bare lige et lille glædesindlæg fra mig af... Kryds fingre for mig i morgen klokken 11.15 og hold jer væk fra Mors medmindre I har tænkt jer at køre pænt
Så dejligt sødeste..
Øog held og lykke med køreprøven..
Hvor er det bare super dejligt for jer
Krydser fingre for dig imorgen
Qnuz
Held og lykke. Godt jeg ikke bor i Mors og omegn
Moma skriver: Held og lykke med køreprøven i morgen! Og tillykke med huset. Hårdt arbejde betaler sig, og det er dejligt for jer, at I nu lige om lidt kan høste frugterne. God sommer!
Hihi, tak skal du have... Sommerfuglene er begyndt at melde sig nu
ønskebarn74 skriver: Så dejligt sødeste.. Øog held og lykke med køreprøven..
Taaak søde
dpb skriver: Hvor er det bare super dejligt for jer Krydser fingre for dig imorgen Qnuz
Mange tak skal du have
Aisha skriver: Held og lykke. Godt jeg ikke bor i Mors og omegn
Haha, kører du så hasarderet? hehehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128