I dag er der præcis 14 dage til..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
8 svar
14 synes godt om
18. juli 2013

Muhmi

... At vi bor i drømmehuset....  Puha, jeg kan slet ikke fatte det altså, det er så vildt at vi får huset fra vores drømme imellem vores hænder at vi rent faktisk får så meget plads at vi ikke helt ved hvad vi skal gøre med den.. 

Wooow det er en underlig følelse og især fordi hvis man bare tænker 3 år tilbage så så vores økonomi bestemt ikke ud til at kunne bo i et hus til over en million kroner (I jylland vel at mærke) Men vi har spinket og vi har sparet, vi har levet af 1500 kroner på en hel måned og ja det har fandeme været hårdt når man har haft et lille barn som Silas jo var dengang for 2 år siden.. Men vi er kommet op af hullet og nu kan vi høste frugten af vores sparerunde...

I morgen skal jeg op til køreprøve og efter weekenden skal vi ud og kigge på bil... Det går meget stærkt med alting lige for tiden, men hold da op hvor er det vidunderligt at føle sig som en "normal" dansk familie... 

Nå, jamen det var vist bare lige et lille glædesindlæg fra mig af... Kryds fingre for mig i morgen klokken 11.15 og hold jer væk fra Mors medmindre I har tænkt jer at køre pænt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Moma

Held og lykke med køreprøven i morgen! 

Og tillykke med huset. Hårdt arbejde betaler sig, og det er dejligt for jer, at I nu lige om lidt kan høste frugterne. 

God sommer! 

Anmeld

18. juli 2013

ønskebørn74

Muhmi skriver:

... At vi bor i drømmehuset....  Puha, jeg kan slet ikke fatte det altså, det er så vildt at vi får huset fra vores drømme imellem vores hænder at vi rent faktisk får så meget plads at vi ikke helt ved hvad vi skal gøre med den.. 

Wooow det er en underlig følelse og især fordi hvis man bare tænker 3 år tilbage så så vores økonomi bestemt ikke ud til at kunne bo i et hus til over en million kroner (I jylland vel at mærke) Men vi har spinket og vi har sparet, vi har levet af 1500 kroner på en hel måned og ja det har fandeme været hårdt når man har haft et lille barn som Silas jo var dengang for 2 år siden.. Men vi er kommet op af hullet og nu kan vi høste frugten af vores sparerunde...

I morgen skal jeg op til køreprøve og efter weekenden skal vi ud og kigge på bil... Det går meget stærkt med alting lige for tiden, men hold da op hvor er det vidunderligt at føle sig som en "normal" dansk familie... 

Nå, jamen det var vist bare lige et lille glædesindlæg fra mig af... Kryds fingre for mig i morgen klokken 11.15 og hold jer væk fra Mors medmindre I har tænkt jer at køre pænt  

Så dejligt sødeste.. 

Øog held og lykke med køreprøven.. 

Anmeld

18. juli 2013

dpb

Muhmi skriver:

Hvor er det bare super dejligt for jer  

Krydser fingre for dig imorgen

Qnuz

Anmeld

18. juli 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Held og lykke. Godt jeg ikke bor i Mors og omegn 

Anmeld

18. juli 2013

Muhmi

Moma skriver:

Held og lykke med køreprøven i morgen! 

Og tillykke med huset. Hårdt arbejde betaler sig, og det er dejligt for jer, at I nu lige om lidt kan høste frugterne. 

God sommer! 

Hihi, tak skal du have... Sommerfuglene er begyndt at melde sig nu

Anmeld

18. juli 2013

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

Så dejligt sødeste.. 

Øog held og lykke med køreprøven.. 

Taaak søde

Anmeld

18. juli 2013

Muhmi

dpb skriver:

Hvor er det bare super dejligt for jer  

Krydser fingre for dig imorgen

Qnuz

Mange tak skal du have

Anmeld

18. juli 2013

Muhmi

Aisha skriver:

Held og lykke. Godt jeg ikke bor i Mors og omegn 

Haha, kører du så hasarderet? hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.