Hynde til emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej 

min dreng har jo lært at sove til middag i sin klapvogn, men synes han bliver meget varm (han har kun t-shirt på) og tænker det er fordi han ligger på det kunststof der.

så findes der en hynde af en slags, som man kan købe, der passer i. han skal jo stadig kunne have selen på?

hvis man kan få sådan en, hvor kan man så købe dem henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Morigen

sommerbarn<3 skriver:

Hej 

min dreng har jo lært at sove til middag i sin klapvogn, men synes han bliver meget varm (han har kun t-shirt på) og tænker det er fordi han ligger på det kunststof der.

så findes der en hynde af en slags, som man kan købe, der passer i. han skal jo stadig kunne have selen på?

Hvad med evt at ligge et lagen i, du kan klippe huller i til selen??

Det kan jo også tage noget af det hvis han får det varmt.

Anmeld

18. juli 2013

lenemor77

sommerbarn<3 skriver:

Hej 

Har lige købt en hynde i Babysam som passer til vores Emmaljunga klapvogn. Den er rigtig god. Kr 169,-

Anmeld

18. juli 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
lenemor77 skriver:

Har lige købt en hynde i Babysam som passer til vores Emmaljunga klapvogn. Den er rigtig god. Kr 169,-

Super! Er det bomuld? Hvad hedder den?

Anmeld

18. juli 2013

lenemor77

sommerbarn<3 skriver:

Super! Er det bomuld? Hvad hedder den?

Det er ikke bomuld. Den ene side er kølende og den anden er isolerende. Og der er huller til selen. Kan ikke huske mærket. 

Anmeld

18. juli 2013

sommerbarn<3

lenemor77 skriver:

Det er ikke bomuld. Den ene side er kølende og den anden er isolerende. Og der er huller til selen. Kan ikke huske mærket. 

Okay  Må i babysam og kigge.  Tak for tippet!

Anmeld

18. juli 2013

spj

Jeg har bare lagt liftmadrassen i vores klapvogn. Men vi har så også sat en barnevognssele i den gang vores datter brugte den (hun kunne ikke lide hun var spændt fast til ryglænet og ikke kunne rejse sig når hun vågnede) så ved ikke om det kan lade sig gøre med klapvognens sele. Men man kan vel egenligt godt skære hul i liftmadrassen også. Hvis i altså har sådan en

Anmeld

18. juli 2013

sommerbarn<3

spj skriver:

Jeg har bare lagt liftmadrassen i vores klapvogn. Men vi har så også sat en barnevognssele i den gang vores datter brugte den (hun kunne ikke lide hun var spændt fast til ryglænet og ikke kunne rejse sig når hun vågnede) så ved ikke om det kan lade sig gøre med klapvognens sele. Men man kan vel egenligt godt skære hul i liftmadrassen også. Hvis i altså har sådan en

Åh det har vi ikke, det føles som 100 år siden han lå i lift den bette mand 

Anmeld

19. juli 2013

sommerbarn<3

lenemor77 skriver:

Så blev den købt og den passer perfekt! Tak igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.