Anonym skriver:
ja... eller også vil han virkelig ik havde flere med føler sig presset til det fordi vi lavede en aftale... og så er det hans måde at sige fra selvom han ved vi har en aftale 
Måske det er vigtigt i får en snak inden i har sex igen, så i begge er 100% klar og enige over spillereglerne. Så får i ikke en grim overraskelse over en reaktion i kunne ha undgået, og det skal jo helst være sådan i er enige. Folk var overraskede og kom ikke med pæne førstereaktioner da vi ventede nr 2, første gang stod vi og skulle i behandling så ingen troede på det og var forbeholden, for tænk om det gik galt, og svigerne troede først på det da jeg havde født vores første. De ved alle vi arbejder på nr 3 og alt efter om det lykkedes nu eller senere bliver der 2år og opefter mellem min datter og den næste, og de synes vi er modige, og nok ikke så meget på den gode måde. Så selv næste gang skal jeg ikke forvente den der jubiiii følelse de flestemodtager af de kommende bedster, og gør da lidt ondt, men så længe min mand og jeg er enige, er det, det vigtigste for os

har du brug for at snakke er du velkommen til at skrive privat
Anmeld