Endnu en om ægløsningsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke få det er første cyklus efter p-pille stop. :-)

Når det nu er første gang, kan du desværre ikk regne med noget som helst. Ikk nødvendigvis i hvert fald - mange oplever at være påvirket af stoffet fra ens piller.

Men du må ikk give op fordi du ikk har fået ægløsning på 18. dagen.  Jeg har det først omkring 21. dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Når det nu er første gang, kan du desværre ikk regne med noget som helst. Ikk nødvendigvis i hvert fald - mange oplever at være påvirket af stoffet fra ens piller.

Men du må ikk give op fordi du ikk har fået ægløsning på 18. dagen.  Jeg har det først omkring 21. dagen...

Okay. Så du vil råde mig til at fortsætte med at teste? 

Anmeld

19. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Okay. Så du vil råde mig til at fortsætte med at teste? 

Ja, det ville jeg gøre, hvis det var mig som var igang med ægløsningsteste

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Ja, det ville jeg gøre, hvis det var mig som var igang med ægløsningsteste

Okay. Er lidt usikker. Der er nemlig kommet mere brunligt udflåd i dag. Er lidt usikker pL om jeg bør kontakte lægen? 

Anmeld

19. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Okay. Er lidt usikker. Der er nemlig kommet mere brunligt udflåd i dag. Er lidt usikker pL om jeg bør kontakte lægen? 

Nej, det synes jeg ikk du skal gøre... Det har jeg oplevet flere gange, og ved at mange andre også har oplevet det. Som oftest er det gammelt blod, og der er ikk noget galt i det. Du risikere dog at få din menstruation indenfor et par dage, mere du er klar over det...
Dog oplever nogle det også, hvis ægget har sat sig fast, men tror nu mere det er undtagelsen end reglen.

Med mindre du har smerter som du aldrig har haft før, og det gør rigtig ondt, så ville jeg ikk kontakte lægen på nuværende tidspunkt.

Men da det også er din første cyklus er det meget normalt, at kroppen lige skal finde sig selv... Og det kan sagtens godt tage nogle måneder, mere du er klar over det Ikke at det nødvendigvis gør det, men muligheden er der

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Nej, det synes jeg ikk du skal gøre... Det har jeg oplevet flere gange, og ved at mange andre også har oplevet det. Som oftest er det gammelt blod, og der er ikk noget galt i det. Du risikere dog at få din menstruation indenfor et par dage, mere du er klar over det...
Dog oplever nogle det også, hvis ægget har sat sig fast, men tror nu mere det er undtagelsen end reglen.

Med mindre du har smerter som du aldrig har haft før, og det gør rigtig ondt, så ville jeg ikk kontakte lægen på nuværende tidspunkt.

Men da det også er din første cyklus er det meget normalt, at kroppen lige skal finde sig selv... Og det kan sagtens godt tage nogle måneder, mere du er klar over det Ikke at det nødvendigvis gør det, men muligheden er der

Ja okay. Prøver at se tiden an 

Har bare læst lidt om det. Eten er der måske ægløsning, et æg der sætter sig fast eller andre steder står der noget om skedekatar (staves?). Men man bliver jo lidt nervøs når man aldrig har oplevet det før. 

Okay. Det vil jeg have i baghovedet. Men det da hurtig efter sidste mens :/

Jeg har ingen smerter, gener, anderledes lugt eller noget. Har haft menssmerter i starten af denne uge men det er ovre nu

Ja det har du ret i. Godt du lige kan berolige med lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.