TSH lidt for høj til insemination- erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juli 2013

Lillemy

Kære jer,

Vi er netop blevet henvist til CFC, efter at have fået taget blodprøver og diverse hos lægen. Lægen sagde at de alle var normale og henviste os til CFC.

Vi har lige været til 1. samtale- forøvrigt hos en meget forvirret læge/gynækolog.

Han nævnte at min TSH værdi på 3 var for høj- at den skulle under 2,5. Min egen læge er forvirret over dette og siger at 3 er indenfor normalen.

Jeg er nu henvist til endokrinologisk afd på riget for at få tallet justeret ned.

Men hvad gør de når tallet i princippet ligger i normalområdet? Og er der nogle som ved om der er lang ventetid til en sådan afdeling- samt nogle som måske har prøvet noget lignende?

Nu var vi lige kommet igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

ønskebørn74

Lillemy skriver:

Kære jer,

Vi er netop blevet henvist til CFC, efter at have fået taget blodprøver og diverse hos lægen. Lægen sagde at de alle var normale og henviste os til CFC.

Vi har lige været til 1. samtale- forøvrigt hos en meget forvirret læge/gynækolog.

Han nævnte at min TSH værdi på 3 var for høj- at den skulle under 2,5. Min egen læge er forvirret over dette og siger at 3 er indenfor normalen.

Jeg er nu henvist til endokrinologisk afd på riget for at få tallet justeret ned.

Men hvad gør de når tallet i princippet ligger i normalområdet? Og er der nogle som ved om der er lang ventetid til en sådan afdeling- samt nogle som måske har prøvet noget lignende?

Nu var vi lige kommet igang...

Gynækologen går jo ud fra hvad der giver jer det bedste resultat udfra fertilitet..

Anmeld

18. juli 2013

Lillemy

Det er selvfølgelig rigtigt. Havde blot håbet på at høre fra andre der måske havde prøvet det samme- og kunne give lidt info :-)

Anmeld

18. juli 2013

ønskebørn74

Lillemy skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt. Havde blot håbet på at høre fra andre der måske havde prøvet det samme- og kunne give lidt info :-)

Klinikken du går på har et godt ry. De er kendt for at kunne gøre en radiator gravid. Svend Lindenberg er kanon dygtig. Min søster er blevet gravid der.

Anmeld

19. juli 2013

Lillemy

Det lyder betryggende! Vi havde nemlig et meget ærgeligt første indtryk derude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.