Misser1989 skriver:
Burde pædagogerne ikke sørge for at børnene spiser lidt ?? Min søn er kommet hjem med alle 3 madpakker, uden der er taget en bid af noget!! Så hannæs har ikke spist andet i dag end morgenmad kl. 7... kan da godt forstå at han er sulten nu..
Umiddelbart ville jeg sige jo... men i den BH vores ældste startede med at komme i da vi flyttede hertil var det også et problem. Han kom fra en BH hvor man sad sammen til frokost på et bestemt tidspunkt og spiste allesammen, i den han kom i hernede havde valgfri frokost eller hvad man nu ligge skal kalde det. Der var et tidsrum de gerne skulle spise i, men børnene måtte selv vælge hvornår de gik ud og tog madpakken. Dette fungerede alt andet end optimalt for alexander. Vi havde fra start fortalt hvad han var vant til og bad dem være opmærksomme på det. Da det skete første gang at han havde en urørt madpakke, kommenterede jeg det og bad dem igen være lidt ekstra opmærksomme, deres kommentar var at han altså havde spist og at de altid sørgede for at tjekke i slut af intervallet og hive de børn ind der ikke havde spist så de kunne få spist
hvordan det så lige hænger sammen med en urørt madpakke ved jeg ikke.... Det skete en del gange mere hvor jeg hver gang blot bad om at de var ekstra opmærksomme på at sørge for han fik spist... og jeg ved det ikke var pga. indholdet for han guffede den lystigt i sig når vi kom hjem
Vi endte med at flytte ham efter knap 6mdr, for der havde jeg fået nok... ikke kun pga. madpakken, men også mange andre ting som samlet set gjorde at den BH var alt andet end optimal for alexander
Vi flyttede ham til den eneste anden der er i byen og som havde madordning, og alexander livede helt op og blev den dreng vi kendte igen
Men i hvertfald ville jeg i dit tilfælde spørge ind til det, hos pædagogerne
for det er jo ikke optimalt at din søn ikke for noget at spise i løbet af en dag i BH
Qnuz
Anmeld