Hvad skal jeg tro??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
6 synes godt om
17. juli 2013

Mensviventer

Hej piger..

Lad mig starte med at sige, at jeg lider af PCO i mild grad. Jeg har en datter på knap 6 år, lavet på helt naturlig vis, men var 16 måneder om at stå med 2 streger dengang. Efterfølgende har min cyklus været nogenlunde regelmæssig, MEN sidste cyklus blev 3 uger længere end normalt og n står jeg overfor en cyklus på, i skrivende stund, 52 dage.

jeg har taget tests og de 2 sidste har begge fået en svag streg nr 2... Begge dog udenfor tiden (3 min)...

jeg aner som sagt ikke hvad jeg skal tro

Har vedlagt et billede af de sidste teste.. Den øverste er fra idag, den anden fra igår...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Hullabullabulla

Mensviventer skriver:

Hej piger..

Lad mig starte med at sige, at jeg lider af PCO i mild grad. Jeg har en datter på knap 6 år, lavet på helt naturlig vis, men var 16 måneder om at stå med 2 streger dengang. Efterfølgende har min cyklus været nogenlunde regelmæssig, MEN sidste cyklus blev 3 uger længere end normalt og n står jeg overfor en cyklus på, i skrivende stund, 52 dage.

jeg har taget tests og de 2 sidste har begge fået en svag streg nr 2... Begge dog udenfor tiden (3 min)...

Har vedlagt et billede af de sidste teste.. Den øverste er fra idag, den anden fra igår...

Clear blue digital

Anmeld

17. juli 2013

asff

Mensviventer skriver:

Hej piger..

Ja det ser da ud som om du er gravid

Anmeld

17. juli 2013

Lotus86

Jeg kan i hvert fald se to streger

Anmeld

17. juli 2013

Mensviventer

Jeg har en tid ved lægen på tirsdag i næste uge... Har test mere liggende, men vil gerne gemme den lidt... 

Det der bekymrer mig er, at streg nr. 2 først er kommet efter måske 10 min og ikke indenfor de 3

Anmeld

17. juli 2013

Hullabullabulla

Mensviventer skriver:

Jeg har en tid ved lægen på tirsdag i næste uge... Har test mere liggende, men vil gerne gemme den lidt... 

Det der bekymrer mig er, at streg nr. 2 først er kommet efter måske 10 min og ikke indenfor de 3

Ja så er den jo ikke gyldig.. Men jeg ville da absolut tage en cb digital jeg kunne ikke vente næsten en uge..

Anmeld

17. juli 2013

Holbæktrunten

Mensviventer skriver:

Hej piger..

Jeg ville tro på det - tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.