Er der ikke T9 tastatur på Iphone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.047 visninger
11 svar
2 synes godt om
17. juli 2013

Kloster

Bare lige et hurtigt spørgsmål...

Er der ikke T9 tastatur på en Iphone? Og hvis ikke, så kan man da købe et, som til en hvilken som helst Android mobil, Ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

asff

Kloster skriver:

Er der ikke T9 tastatur på en Iphone? Og hvis ikke, så kan man da købe et, som til en hvilken som helst Android mobil, Ikk??

Nej det er jo bare a,b,c osv ?

Anmeld

17. juli 2013

Albertsen92

Kloster skriver:

Hvad vil du dog bruge t9 tastatur til?

Anmeld

17. juli 2013

mmsoelberg

Kloster skriver:

altså forstår ikke selv hvorfor du ville have T9 tastetur på en iPhone, men hvor om alting er, så tror jeg ikke det er noget man bare lige kan downloade .. du skal nok nærmere  jailbreake din iPhone først, så ja, det kan sikker godt lade sig gøre at få installeret, but why? 

Anmeld

17. juli 2013

Rødhætte

Kloster skriver:

Jeg eftersøgte det også i starten, men du vender dig lynhurtigt til alm abc

Anmeld

17. juli 2013

Kloster

Piger.....

Hvis jeg er ved at skrive en sms på min gamle HTC og vender den om, kommer der automatisk qwerty tastatur frem og åh hvor er der molbo at skrive på. Virkelig små taster og står ko self ikke i rækkefølge, når det er qwerty.

Synes det er træls at s-t-a-v-e hvert et ord, når jeg er vant til alm t9 ordbog.

Har nok bestemt ud fra den manglende t9, at jeg bare ikke skal have en iphone..

Anmeld

17. juli 2013

CroQuis

Nope, ikke mig bekendt, og er en af grundene til at jeg aldrig får Iphone 

Anmeld

17. juli 2013

FrkZier

Kloster skriver:

Piger.....

Hvis jeg er ved at skrive en sms på min gamle HTC og vender den om, kommer der automatisk qwerty tastatur frem og åh hvor er der molbo at skrive på. Virkelig små taster og står ko self ikke i rækkefølge, når det er qwerty.

Synes det er træls at s-t-a-v-e hvert et ord, når jeg er vant til alm t9 ordbog.

Har nok bestemt ud fra den manglende t9, at jeg bare ikke skal have en iphone..

jeg ville altså også ønske at min Iphone havde t9

det tager mig i nærheden af 40år at skrive en sms fra Iphone

Anmeld

17. juli 2013

lucas<3

Kloster skriver:

Koster godt nok penge / 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2013

lucas<3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.