Ny mobil - ny verden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juli 2013

Kloster

Min gamle HTC desire HD kan næsten ikke mere u. Skal tanke strøm flere gange dagligt nu.

Er inde og kigge på ny mobil og hold op, hvor er det dyrt... Har da ikke 5000,- til en ny mobil!!

Hvad gør I andre? Køber mobilen over 2 år?! Ell giver I 5000,- kontant??

Jeg har kigget en del på en Iphone 4 og en Samsung Galaxy S3. Det er ca samme prisklasse på Call Me's hjemmeside, som vi har abonnement ved.

Hvad tænker I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Kloster skriver:

Min gamle HTC desire HD kan næsten ikke mere u. Skal tanke strøm flere gange dagligt nu.

Er inde og kigge på ny mobil og hold op, hvor er det dyrt... Har da ikke 5000,- til en ny mobil!!

Jeg har kigget en del på en Iphone 4 og en Samsung Galaxy S3. Det er ca samme prisklasse på Call Me's hjemmeside, som vi har abonnement ved.

Hvad tænker I??

Hvis du ikke gider det med at oplade flere gsnge på en dag skal du ikke tage iphone. Jeg har en samsung galaxy s4 mini og den har jeg kun givet 3000 kr for og det er endda en af de nyeste telefoner

Anmeld

17. juli 2013

Albertsen92

Kloster skriver:

Hvad tænker I??

Min iPhone 5 har jeg købt kontant, har dog betalt af på min 4'er og Samsung Galaxy s3, og det gider jeg simpelthen ikke mere, hader at afbetale på noget. Men det er jo en fin løsning, hvis man ikke lige har pengene..

Så køber kontant fra nu af.

Anmeld

17. juli 2013

mmsoelberg

Kloster skriver:

Hvad tænker I??

Det dårlige ved at betale en telefon af over to år, er jo hvis den går i stykker skal man så betale for en telefon der ikke virker det er det jeg gør med min iPhone 4s i øjeblikket! dog kunne jeg godt finde på at gøre det igen, da det er sjældent jeg har så mange penge til en telefon på engang! 

Det kan vist ikke rigtig betale sig at invistere i en iPhone 4, så kan du ligeså godt købe en iPhone 4s, lad dig ikke narre af alle de billige tilbud på iPhone 4 der er i øjeblikket... det kan ikke betale sig. 

Håber du finder den perfekte løsning for dig! 

Anmeld

17. juli 2013

Chili

Kloster skriver:

Hvad tænker I??

Vi købte 2 iphone 5 på af betaling i januar, vi havde ikke lige 10.000kr.!
Jeg synes det fungere fint

Har faktisk siden jeg var 14 år købt mine egne telefoner og der købte jeg også på af betaling (med mors samtykke) hvor jeg betalte af i 1 år og købte så ny igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.